Off-Roader hbx stealth
1.670 visninger
|
Oprettet:
Off-Roader hbx stealth
Årgang:
Drivkraft:
ESC:original dog med kraftigere køler 7,4v 2-3 celler
MOTOR:Ultimate Brainpower 10T Brushless motor / 3900KV
MOTOR:Ultimate Brainpower 10T Brushless motor / 3900KV
Topfart
det ved jeg faktisk ikke jeg har først fået det hele koblet til her til aften og fået kalibreret min sender den er hidsig som ind i helvede
Størrelse
det er en 1:10
Vægt
2,4 kg
Ekstraudstyr
splinter nye traxxas offroad fælge med dæk
ny spoiler med carbon
Ultimate Brainpower 10T Brushless motor / 3900KV
Alu Kølerplade med blæser til montering på 540 motorer
hpi modtager med indbygget failsafe
stål spur gear og pinion gear
ny spoiler med carbon
Ultimate Brainpower 10T Brushless motor / 3900KV
Alu Kølerplade med blæser til montering på 540 motorer
hpi modtager med indbygget failsafe
stål spur gear og pinion gear
Bemærkninger
det er virkelig en fræk bil der skal gøres lidt ved den men efter jeg har monteret de ekstra ting synes jeg virkelig den er blevet lækker og holdbar jeg håber i stemmer den ind der kommer selvfølgelig nyt karosseri på inden så længe

Off-Roader hbx stealth
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
nej jeg har ikke nogen jeg skal af med medmindre der er en der tilbyder en rigtig god el bil i bytte eller en del penge for min truckzilla
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 14 RC-enheder: 6 Emner: 41 Svar: 107
Var det den her du skulle af med??
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 47
flot el-vogn du har fået nabo.. vi må ud og køre en dag..
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
jo jeg har skrevet forkert det må i undskylde og tak for hjælpen
okt 2009
Følger: 19 Følgere: 19 RC-enheder: 17 Emner: 125 Svar: 1.172
der står på esc'en at den max klarer 7,4v så jo max 2 celler.
jun 2009
Følger: 40 Følgere: 30 RC-enheder: 18 Emner: 43 Svar: 146
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
mange tak jeg er bare begyndt at ha problemer med mit elektronik og jeg har ikke et klap forstand på det det er bare træls
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 2 Emner: 4 Svar: 12
Rigtig nice bil du har dig der... kan også rigtig godt lide græsset på siden af karossen, det viser at du gir den noget gas!
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 2
Hej Marc
Blæret. Glæder mig til at se den med ny karosse på
okt 2009
Følger: 19 Følgere: 19 RC-enheder: 17 Emner: 125 Svar: 1.172
Har givet den en høj.
Fede fælge og en fed spoiler
okt 2007
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 289
velkommen point
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 19 RC-enheder: 3
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 148
Hej og velkommen herfra ,
fin spoiler du har fået lavet der;-)
Sikkert samme ide jeg har haft..
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13157
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
mange tak allesammen
nov 2009
Følger: 34 Følgere: 31 RC-enheder: 2 Emner: 14 Svar: 26
Ser fin ud, ind med den.
apr 2007
Følger: 184 Følgere: 180 RC-enheder: 44 Emner: 3 Svar: 104
10 af de gode.....(-:
FA
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 6
En rigtig fin el-bil (:
Er helt vild med dine fælge og fed spoiler!
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
.
dec 2009
Følgere: 201 RC-enheder: 29 Svar: 1
10 velkomst her fra.-