Off-Roader summit 2,4 giga 2010
1.773 visninger
|
Oprettet:
Off-Roader summit 2,4 giga
Årgang:
2010
Drivkraft:
Titan 775 10t motor med blæserkøler.
ESC : EVX2.
2,4ghz Traxxas link system.
2 x 2s 5000 mah 20 C Lipo
ESC : EVX2.
2,4ghz Traxxas link system.
2 x 2s 5000 mah 20 C Lipo
Topfart
Låsbare diffs og høj/lav gearing med skift fra senderen.
Topfart:
Hmm, ikke særlig hurtig, men det er også ligegyldigt for sådan en model :-)
Måske 25-30 km/t standard
Topfart:
Hmm, ikke særlig hurtig, men det er også ligegyldigt for sådan en model :-)
Måske 25-30 km/t standard
Størrelse
Længde: 56,3 cm
Højde: 32,0 cm
Bredde: 47,2 cm
Frihøjde: 12,1 cm
Højde: 32,0 cm
Bredde: 47,2 cm
Frihøjde: 12,1 cm
Vægt
4,96 kg
Ekstraudstyr
LED lysbro på taget
* Novak Lipo cut-off
* Zippy Flightmax 2s 5000mah lipo'er
ekstra karrosseri malet i andre farver
* Novak Lipo cut-off
* Zippy Flightmax 2s 5000mah lipo'er
ekstra karrosseri malet i andre farver
Bemærkninger
virkelig fed offroader der både kan crawle og køre forholdsvis stærkt i hård terræn.og det med at man kan låse de forskellige diff er helt suverænt

Off-Roader summit 2,4 giga
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
min summit er absolut ikke til salg
maj 2010
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 1 Emner: 26 Svar: 156
Ku du bruge en onroadbil i bytte?
aug 2009
Følger: 44 Følgere: 42 RC-enheder: 6 Emner: 18 Svar: 378
summit
dec 2007
Følger: 38 Følgere: 32 RC-enheder: 2 Emner: 46 Svar: 402
hehe my bad
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
jamen det er vel os paralllel på sådan en summit
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
hej bo l det lyder rigtig godt bare for at være helt med jeg kan altså smide to 4 cellet i bilen uden problemer men jeg skal holde øje med motoren kan man købe en motor kæler til en 775 motor ligesom man kan til en 540
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
jeg har ikke planer om at køre med 4 celller
dec 2007
Følger: 38 Følgere: 32 RC-enheder: 2 Emner: 46 Svar: 402
jan 2008
Følger: 17 Følgere: 15 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 1
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 76 RC-enheder: 105 Emner: 78 Svar: 1.597
i parralel.
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
det vil sige at jeg kun kan sætte et 3 cellet i men ikke to som der er plads til
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 76 RC-enheder: 105 Emner: 78 Svar: 1.597
Fed Summit du har fået der.
Standard esc'en kan god holde til 3s lipo, men ikke 2 x 3s lipo, hvis det er det du mener.
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
rigtig lækker helt sikkert jeg skal os en tur til stranden i næste uge og lave lidt film ved du om den standard esc kan holde til 3 cellet 11,1 lipo
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
marcus mange tak det kommer der imorgen når jeg kommer udenfor
jun 2009
Følger: 31 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 15 Svar: 15
godaften jimmy mange tak og tak for bilen jeg har været ude og crawle lidt i dag men der kommer flere billeder og masser af video her i weekenden
maj 2010
Følger: 15 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 12 Svar: 57
men flere billdere under karossen.
jan 2004
Følger: 19 Følgere: 16 RC-enheder: 8 Emner: 5 Svar: 30
Fed bil og lækkert karrosseri