Bil FG BMW M3 ALMS 2011
2.219 visninger
|
Oprettet:
Bil FG BMW M3 ALMS
Årgang:
2011
Drivkraft:
Zenoah G24 Benzin 23 ccm
Topfart
ca 80
Størrelse
1/5 :)
Vægt
ca 10Kg
Ekstraudstyr
3 kammer tun udstødning
Dråbe Luftfilter
Alu uprights front
Skivebremser foran - mekaniske
Kulfiber sidebeskyttere
Krængningsstabilisator foran og bagpå
Tårnforstærkning i front og bag.
Bedre Koblingsfjedder der ligge mellem std og tuningsfjedder 7500Rpm
Spektrum DX3-PRO ;)
Rhino servo til styretøj
2X PS10XT powerservo fra SUSPECT (299.- stykket) og ja den kan blokke for hjulene ;)
Dråbe Luftfilter
Alu uprights front
Skivebremser foran - mekaniske
Kulfiber sidebeskyttere
Krængningsstabilisator foran og bagpå
Tårnforstærkning i front og bag.
Bedre Koblingsfjedder der ligge mellem std og tuningsfjedder 7500Rpm
Spektrum DX3-PRO ;)
Rhino servo til styretøj
2X PS10XT powerservo fra SUSPECT (299.- stykket) og ja den kan blokke for hjulene ;)
Bemærkninger
Blev køb d 7-4-2011 men først fået snølet mig ferdig med den for 3 uger siden..
Skal have RACESETUP til odense banen
Anden olie i dæmper
De røde truckfjedre bag i
og så skal den på banen og bankes AF!!!!!
Den har haft sin første tur på banen
Benzinen var ASPEN med 4% + lidt så den blir smurt igennem på min måde ;) 2 tanke 170 omgange
ingen skader det er med grundsetup så skal vi til at jagte tider nu og se hvad det kan blive til. se billedet for tider første gang
Skal have RACESETUP til odense banen
Anden olie i dæmper
De røde truckfjedre bag i
og så skal den på banen og bankes AF!!!!!
Den har haft sin første tur på banen
Benzinen var ASPEN med 4% + lidt så den blir smurt igennem på min måde ;) 2 tanke 170 omgange
ingen skader det er med grundsetup så skal vi til at jagte tider nu og se hvad det kan blive til. se billedet for tider første gang

Bil FG BMW M3 ALMS
jul 2010
Følger: 30 Følgere: 28 RC-enheder: 6 Svar: 21
Du får lige en x-høj herfra;-)
sep 2009
Følger: 57 Følgere: 55 RC-enheder: 8 Emner: 122 Svar: 1.626
Det ser godt ud!
apr 2004
Følger: 60 Følgere: 58 RC-enheder: 20 Emner: 7 Svar: 471
Er meget bedre den er tykkere oppe ved bunden af tommeltotten. og så er der vibrator i hi hi så man kan mærke timeren i stedet for at høre den, hvilket jo ikke er muligt uden fro med nitro eller largescale.
ikke mindst SD kort til opgradering af software
jan 2010
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 61 Svar: 584
Hvordan er DX3R pro at holde på i forhold til DX3R classic?
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 9
nice bil!!! X-høj herfra!!
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 14 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 59
Super fed øse
jan 2008
Følger: 17 Følgere: 15 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 1
.
feb 2011
Følger: 21 Følgere: 20 RC-enheder: 3 Emner: 1 Svar: 1
den er rigtig fed !!!!