Bil HPI SAVAGE [Tidl. RC-enhed] 2010
897 visninger
|
Oprettet:
Bil HPI SAVAGE
Årgang:
2010
Drivkraft:
- NITRO
- 25% RB
- 3,5 ccm
- 0.21 motor med 2.9 HK
- 4 WD.
Topfart
- Et sted mellem 50-60, men det er ikke væsentligt da den ikke kommer til at skulle køre på asfalt.. Den vil blive brugt til leg.
Størrelse
- 1:8
- Længde 21" (53,35cm)
- Højde 10" (25,40 cm)
- Bredde 16,8 " (42,67 cm)
- Whllebase 13,25" (33,65 cm)
- Affjedringslængde (frihøjde) 6" (15,24 cm)
Vægt
- Lige i omegnen af 5 kg. Den kommer på vægten snart.
- Omvendt, så er vægten jo grundet en masse Alu og metal ;o)
Ekstraudstyr
- Bilen har 3 Gear. 2 fremad, og bakgear. - COOL ting ;o)
- Rotorstarter
- Bakgear (FEEED ting)
- Spektrum DX3,0 sender
- Meget snart en anden styreservo, f¤#k den er svag ;o(
- 6V batteriHub i stedet for løse batterier i modtageren
Bemærkninger
Har lige købt den d.d. Primærk grunder senderen som jeg også skal bruge til min Losi Buggy Pro. Men for pokker hvor er den i virkeligheden fed.... Ja, den er tung, men jeg kunne forestille mig, at som Bascher i kalkbruddet eller på stranden (hvor mine Losi´r IKKE skal hen), er den med garanit MEGA fed).
Bilen er fuldstændig som ny, har blot kørt et par tankfulde.

Bil HPI SAVAGE
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 2 RC-enheder: 17 Emner: 39 Svar: 333
;o)
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 2 RC-enheder: 17 Emner: 39 Svar: 333
Ja, det vil jeg så få gjort, men skal lige have den startet først ;o(
Se evt tråd jeg lige har oprettet i forum.......
okt 2009
Følger: 19 Følgere: 19 RC-enheder: 17 Emner: 125 Svar: 1.172
ser fint ud.
Dog kunne du tage nogle bedre billeder ved at tage den med udenfor.
sep 2009
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 2
DEN SKAL DU NOK BLIVE GLAD FOR !!!!
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 2 RC-enheder: 17 Emner: 39 Svar: 333
Er I ikke nok venlige at begrunde afviser pointene?
For så vil jeg da ændre oprettelsen - syntes nu selv den er helt fin??