{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Bil Xray T3 [Tidl. RC-enhed] 2010

1.366 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Rico Ø
Mand | 44 år | Oprettet: 10. jul 2011


Bil Xray T3

Årgang:
2010
Drivkraft:
Motor: Novak Ballistic Spec Brushless Motor 17.5T/2200kV

Specs:

Watt: 130
Color-Coded Stator: Yellow
kV: 2,200 RPM/volt (unloaded)
Maximum RPM: 50,000
Sensor Harness Length: 9" (230mm)
Motor Size: 2.07 x 1.41" (52.6 x 35.8mm) (540 size)
Motor Weight: 6.6oz (187g)
Shaft Diameter: 0.125" (3.2mm)

Esc: LRP SXX TC spec Brushless Speed-Control

Specs:

Motorlimit: Over 3.0T (7.4V)
Rec. Motorlimit Brushless: Over 2.5T (6.0V)
Voltage input: 4.8-7.4V
Type: Forward / Brake
C3 Technology: Revolutionary Copper Core Cooling technology for lowest running temperatures
New X.Brake: Stronger brake and 10 autobrake setting for perfect adjustments.
New ADPC 2 software: 10 power profiles, includes all profiles used by the team.
Extra small size: 30.5x34x21mm
Optimised Internal Temp Check System 2: Allows you to read out the maximum internal temperature that the speedo has reached.
Sensored design
AutoCell System: Automatic NiMH-LiPo adaptation
Externally removable power capacitor and 3.3mm2 power cable

Servo:
Savöx SC-1251MG Coreless Touring
Digital servo
Kuglelejer
Metal gear
Mål: 54.5 x 20.2 x 25.4 mm
Moment: 9 kg/cm
Fart: 0,09 ved 60°
Vægt: 42.5g
Driftsspænding: 4,8V-6V

Sender: Spektrum DX3C
Modtager: SR300
Batteri: Turnigy Nano-Tech 5300 50-100C Lipo.
Lader: Graupner Ultra Duo Plus 60.
Topfart
Er ikke målt endnu. Men hurtig nok til mig lige PT :-).
Størrelse
Skala: 1/10
Bredde: Justerbar 189 mm
Længde: 372 mm
Akselafstand: Justerbar fra 256 til 261 mm
Vægt
1285g med batteri og uden karosse.

1395g med batteri og karosse (Komplet og køreklar).
Ekstraudstyr
Tæller brik og lidt vægtklodser :-).

Gear Diff foran/bag.

High Speed 2 leds aksler foran.

Aluminiums aksler bag.
Bemærkninger
Lidt info om bilen.

Chassis: 6-celle, bearbejdet 3,0 mm lamineret carbon grafit
Shock tårne: Fræset 3,0 mm lamineret carbon grafit (front + bag) med flere chok monteringer og camber link roll center positioner.

Type: Dual rem.
Main layshaft: Letvægts alu layshaft med 20T remskiver og 104T 64p tandhjulsudveksling.
Primære: Pinion/spur.
Udvekslingsforhold: 1.9
Drivaksler: Foran - rebuildable CVD drivaksler 50mm lavet af speciel verdenskendte, tophemmelige, selvudviklede HUDY Fjederstål.
Bag - Superlette 50mm alu kardanaksler, som er CNC-fræset af premium schweiziske 7075 T6 og hardcoated for ekstra holdbarhed og stilfulde udseende.
Foraksel: Justerbar alu bold-differentiale med 38T diff remskive og XRAY Labyrinth Dust Dækker CNC-fræset af schweiziske 7075 T6 alu materiale.
Bagerste differentiale: Justerbar alu bold-differentiale med 38T diff remskive og XRAY Labyrinth Dust Dækker CNC-fræset af schweiziske 7075 T6 alu materiale.
Remme: Ultra tynd Kelvar.
Lejer: Gummi dækket high-speed lejer.

Front: Ekstra-hårdt skum-spec forhjulsophængs arme og hårdt skum-spec styring blokke.
Bag: Ekstra-hårdt skum-spec baghjulsophængs arme og hårdt skum-spec Up-rights
C-blokke: Hårdt skum-spec 4° caster blokke.
Støddæmpere: Kort XRAY 4-trins eksternt justerbare med olie. Coil-over stød forkortet for bedre vandring.

Geometri.
Camber: Justerbar for + bag.
Front Caster: 4° statisk (valgfri 0°, 2° eller 6°) med 0,75°~1,5° indstillingsmuligheder ved hjælp af squat/dykker.
Toe-in: Justerbar for + bag.
Downstops: Justerbar for + bag.
Front anti-dyk: Justerbar 0°~3°.
Anti-squat bag: Justerbar 0°~3°.
Anti-roll bars: 1.4mm + bag valgfri.
Ackermann: Unikke Xray Quick-Saver - 5 forskellige Ackermann positioner med to positioner på styrings blokke
og to positioner til servo saver.
Styring: Kugleleje støttet centrum. Punkt styring med indbygget servo saver.

Købte den brugt i Oktober måned. Den køre skide godt når indstillingerne på er som de skal være :-). Har ikke kørt indendørs tæppe så meget endnu. Så perfekt kørsel bliver det nu ikke helt til ;-), men det kommer. Øvelse gør mester, siges der jo :-).

Tak til Thuesen, Finn og Henrik K fra vores klub - Djurs Rc for hjælp med opsætning og indstilling af dette fine køretøj :-)
Kommentér på:
Bil Xray T3
Annonce