9. feb 2005
hehe... jeg fik dig lige reddet fra døden. 47 NEj stemmer og 49 JA stemmer... måtte da lige redde dig, men ikk kun pga det, den er jo oss mØjt fed...
9. feb 2005
1/9 1/9 det har jeg da aldrig hørt om, kan godt være det er mig men i alle de år trode jeg kun der var 1/5 1/6 1/8 1/10
kom med lidt mere info, men velkommen
Bil hpi rs4
dec 2004
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 29
jeg fik dig lige reddet fra døden. 47 NEj stemmer og 49 JA stemmer... måtte da lige redde dig, men ikk kun pga det, den er jo oss mØjt fed...
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 8 Emner: 105 Svar: 1.234
de der HPi Pro er alle 1:10 biler.
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 22 Svar: 162
1/9 det har jeg da aldrig hørt om, kan godt være det er mig men i alle de år trode jeg kun der var 1/5 1/6 1/8 1/10
kom med lidt mere info, men velkommen
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 8 Emner: 105 Svar: 1.234
Tag og skriv PRO 3 i stedet for RS4.
dec 2004
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 5
ind ind ind ind ind ind ind du skal ind
aug 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2
fed car man
hvor stærk er den