Bil Mitsubishi Lancer Evo (QD 2004
1.930 visninger
|
Oprettet:
Bil Mitsubishi Lancer Evo (QD
Årgang:
2004
Drivkraft:
El
Pre-tunet
Pre-tunet
Topfart
20-30Km/t
Størrelse
1:10
Vægt
2-3Kg
Ekstraudstyr
Ingenting endnu, men jeg har en lang liste,, Her er lidt af det jeg skal have
Xenon forlys
Lys under bunden
Anden motor
Sænkning
Andre fælge
Xenon forlys
Lys under bunden
Anden motor
Sænkning
Andre fælge
Bemærkninger
Jeg har afbleget alle lygterne og afmonteret alle klistermærkerne.
Den bliver snart malet i cool farve.
Sids opdateret d.28-6-05
Den bliver snart malet i cool farve.
Sids opdateret d.28-6-05

Bil Mitsubishi Lancer Evo (QD
jan 2005
Følger: 65 Følgere: 63 RC-enheder: 8 Emner: 58 Svar: 204
Ved ikk... har du forslag? ca. 100 eller så noget...
jan 2005
Følger: 65 Følgere: 63 RC-enheder: 8 Emner: 58 Svar: 204
Hva er den tilsalg?
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 61 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 3
ok-- så er det lige meget..
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 61 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 3
de har dem ikke mere... mmen vil give 150 kr + fragt ... vil du eller ikk?
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 61 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 3
jeg vil ikk give 200 for karrossen... da morfars solgte karrosserne kostet det kun 150... så eg giver ikk 200... vil give dig 150 for karros + fragt...
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 61 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 3
150 + fragt for karrossen...
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 61 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 3
ok helt iorden.... hva vil du havdet bare for karrossen?
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 61 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 3
arrr det er lidt dyrt... jeg har nemlig lige fundet en side hvor de sælger dem helt nye for 200...
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 61 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 3
vil du ikke sælge den... hva vil du havdet
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 61 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 3
vil give 100 kr for karros ink. forsendelse....
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 61 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 3
hvad skal du havdet bare for karrossen?
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 61 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 3
150 kr...
aug 2005
Følger: 66 Følgere: 61 RC-enheder: 6 Emner: 1 Svar: 3
er du intra i at sælge bilen ??? eller bare karrossen???
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1
fordi jeg gerne ville have en EVO karosse
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 17 RC-enheder: 3 Emner: 27 Svar: 441
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 17 RC-enheder: 3 Emner: 27 Svar: 441
hvorfor kun middel.. til min tamiya ??
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1
er dit karosse tilsalg?
jun 2005
Følger: 4 Følgere: 2 RC-enheder: 1
Synes du skal købe nogen nye Fælge og / eller Måske Farve den .. Min har oss engang set sådan ud !
Har givet dig Høj ..
Giver du ikk lige en stemme tilbage ?
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 RC-enheder: 9 Emner: 77 Svar: 210
hej...
FEd mitsubishi lancer evo....
er det ikk en evo 7..tror jeg nemlig det er..men fed bil..
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 17 RC-enheder: 3 Emner: 27 Svar: 441
det er sq noget af paint-job du har lavet der..... bare ikke min stil....hehe
feb 2005
Følger: 91 Følgere: 88 RC-enheder: 2 Emner: 55 Svar: 307
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 1
Når/hvis jeg kommer ind er der selvfølgelig en stemme og en kommentar til jer som lige lægger en besked...
/Kim S