{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Kenneth M
Kenneth M
Tilmeldt:
5. okt 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvad skal man vælge {{forumTopicSubject}}

Hej der ude smiley
Har tænkt mig at anskaffe en F1 1/10
Men ved ikke hvad man skal vælge TeamSaxo
Xray X1 eller
Tamiya
Skal ikke bruge den til løb kun lidt sjov og ballade
Håber I vil/kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal man vælge
  • Steffen S
    Steffen S Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 8 Følgere: 6 Svar: 10
    #1   5. okt 2016 Køb en xray x10 i stedet for, der er fart på dem ??

  • Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   5. okt 2016 Nu er det bare det at jeg gerne vil have en F1
    Men tak for budet ????


  • #3   6. okt 2016
    forslag:

    http://www.teamyokomo.com/product/onroad/yr_10f/yr_10f.html

    eller

    https://www.teamxray.com/x1/2016/

    Yokomoen kommer med hjul til asfaltbrug samt front og rear vinger så vidt jeg ved, men uden karosse ( købes ved siden af ) og kan købes hos HS Racing i Vejle

    Xrayen kommer uden hjul men deres originale karosse samt vinger er vidst med, og kan købes hos xrayshop.dk

    Der er ingen former for strøm med til nogen af bilerne

    grunden til forslagene er at jeg selv har vaklet lidt imellem at købe enten en F1 eller en GT racer ( XRAY X10 2016 kun fordi yokomo ikke producerer sådan en) som steffen S i den første post foreslår, og jeg køber enten en yokomo fordi det er samme mærke som min tc ( samme forhandler ), eller en GT fordi den sikkert er nemmere at få til at stå fast grundet dens bredere hjul og mere downforce på en større karosse hvis man ikke nødvendigvis skal køre på bane, hvilket jeg så regner med at jeg skal, men hvis nu man ikke skal....... smiley


  • #4   6. okt 2016 Når det er til sjov tænker jeg ikke du kan gå HELT galt i byen uanset hvad du vælger. OBS der er jo et par teamsaxo kits til salg herinde, hvis det har din interesse (ikke mine, og jeg kender ikke sættene)

  • #5   6. okt 2016 En anden ting at tænke på inden man bare køber et eller andet:
    Både yokomo og xray kan der købes stumper til her i landet, Team saxo var det vidst TC Hobby der solgte, men jeg mener ikke at TC Hobby eksisterer mere, ellers er der lige nogen der må rette mig hvis jeg tager fejl??


Kommentér på:
Hvad skal man vælge

Annonce