{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Gustav S
Gustav S
Tilmeldt:
6. feb 2014
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 32

Nitro motor køre ustabilt {{forumTopicSubject}}

Hej rcg.

Jeg har lige sat en GX-5R motor i min buggy, den er købt brugt men ny renoveret. Jeg har dog et problem med den jeg ikke helt forstår. Når jeg starter den køre den fint i tomgang, nogle gange i 30 sekunder og andre gange i 3 minutter, men pludselig stiger den kraftigt i omdrejninger og får fuld gas. Jeg syntes det er underligt da jeg ikke bemærker at karburatoren åbner sig, måske er den utæt håber nogle kan hjælpe

Tak på forhånd
-Gustav smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nitro motor køre ustabilt
  • #1   30. jul 2015 Det lyder lidt som om at den ikke får brændstof nok eller delvist.. Så nogle ny slanger på og fjern evt brændstof filter.. og måske rens din tank..

  • #2   30. jul 2015 Du kan lige tjekke om den skulle være utæt, ved a sprøjte noget bremserens ned ved det forreste leje(mellem motor/svinghjul), evt ved cab. - mellem hus og køletop,...alt sammen mens motoren køre, hvis den går ud når du sprøjter remserens på de udvalgte steder kan den være utæt der,.......

    /Mikael


  • Gustav S
    Gustav S Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 32
    #3   30. jul 2015 Tak for svarene, jeg tænkte på om det kunne have noget med den nitro jeg bruger at gøre? Har ikke kørt noget tid så nitroen er nok omkring 1,5 -2 år gammelt, det er HPI 25%

  • #4   31. jul 2015 Nogle siger nitro kan blive for gammelt. Jeg har dog kørt med flere år gammelt nitro. Men det kan være, jeg bare har været heldig.

    Jeg tænker også falsk luft.


  • #5   5. aug 2015 Min personlige erfaring er sgu nok den samme med andre omk. GO motorer. Jeg og mange andre andre har aldrig set en go motor køre stabilt.. Der har altid været et eller andet som gjorde at den ikke ustabilt.

    Personligt har jeg gode erfaringer med REDS, FX, NOVAROSSI.

    Men prøv at skrue en halv omgang ud på bunden.


Kommentér på:
Nitro motor køre ustabilt

Annonce