{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FG Marder
  • Jason P
    Jason P Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 4
    #1   12. feb 2016 Eller hvad vil i anbefale?

  • #2   13. feb 2016 Har selv haft en for nogle år siden. Det er en ok Off roader at starte med, og er det kun til leg, kan jeg godt anbefale den. Dem der går mere op i mærker osv. vil nok anbefale noget HPI, er noget dyrere, men holder nok også til noget mere. Men man kan jo også få nogle fine mardere, med masser af upgrade til en rimelig pris.

  • Jason P
    Jason P Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 4
    #4   13. feb 2016 Har en mark med et par hop på ville de kunne klare det eller skal jeg få fat i en monster truck?

  • #6   13. feb 2016 fg marder
    fg baja buggi
    fg monster truck
    er alle sammen bygget over den samme ramme .
    så hele midten af bilen er den samme om det er 2wd eller 4wd betyder ikke det store .

    bilen har været kendt for at være sjov fordi den meget gerne vil på baghjul
    man kan ikke kører særligt stærk i sving uden og vælte og lige dette er faktisk en af grundene til at der ikke er flere der kører med den .

    jeg har selv haft en monster og den var mega skæg og kører med .
    men begyndte og kører meget på bane og der følger den slet ikke så godt med .

    så hvis du skal kører bane med hop og sving skal det være en hpi baja eller en fg leopard version 2
    begge biler kan man købe for 2000-6000 efter hvor mange opgraderinger de har og stand osv .

    jeg ved det har været svært på et tidspunkt og skaffe marder karosser fordi de var udgået af produktion
    men kan ikke huske om produktion er taget op igen .

    men alt i alt perfekt begynder bil . eller basher bil koster ikke det vilde og de fleste fg forhandler har alle delene hjemme til de biler
    men held og lykke med valget


  • Jason P
    Jason P Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 4
    #7   13. feb 2016 Tak for de svarene, kender i en eller noget i den retning som kunne være intr i bytte ? Eller sælge?

Kommentér på:
FG Marder

Annonce