{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.513 visninger | Oprettet:

Anmeldelse: Team Associated B4 FT {{forumTopicSubject}}

<b>Indledning:</b>
Jeg var ude i BasselundRC for at se el træning. Jeg blev tilbudt at prøve en B4 FT med modified motor, og tog i mod tilbuddet. Det var en oplevelse at prøve. Der blev jeg virkelig grebet af 1:10 offroad.
Jeg købte så en B4 Factory Team, og en Orbital Pro-BB 17x2 motor. Startede med at trille rundt med den her hjemme i haven, ved at slå græsset kort og ligge platter ud så det forestiller en bane.
Nu er vi ved at bygge 1:10 offroad bane ude i Tinglev Modelbilklub.

<b>TESTPLATFORM:</b>
Bil: Team Associated B4 Factory Team
Nitro/Benzin/EL: EL
Motor: Reedy Brushless
Batterier: Reedy X-Cells
ESC: LRP Sphere
Modtager: Sanwa RX-311

<b>Førstehåndsindtryk:</b>
Første gang jeg så bilen, blev jeg faktisk lidt skuffet, man vil jo altid gerne have en bil som ser godt ud. Alu var der næsten intet af, og slet intet kulfiber. Men da jeg så endelig prøvede at køre med den, blev jeg solgt. Den performede kanon godt, og var virkelig udfordrene at køre med.

<b>Montering:</b>
Bilen er intet problem at samle. Der er komplet gennemgang af alle setup funktioner bag i manualen. Så den er for både begynderen og den proffesionelle.

<b>Vurdering af det testede udstyr i forhold til det tilsvarende produkt:</b>
Bilen blev valgt til årets bil, og mange af topkørerne indenfor 1:10 offroad 2WD kører med B4 Factory Team. Så den er absolut god.

<b>Hvor er testen udført:</b>
BasselundRC hos Per Falck i Glamsbjerg


<b>Konklusion:</b>
Standard kører bilen helt fint. Alt kommer selvfølgelig an på elektronik og personen bag senderen. Der findes et hav af opgraderinger til B4.

<b>Positive ting:</b>
Altid hjælp til løb
Begynder venlig
Meget holdbar

<b>Negative ting:</b>
Intet

<b>Karakter:</b>
10/10

Billeder kan ses i min profil.

Testen er udført af Casper Rasmussen


Kommentarer på:  Anmeldelse: Team Associated B4 FT
  • #1   11. maj 2006 Ja, det er ingen ting i mine øjne. smiley

  • #2   12. maj 2006 Ja og? Jeg har bare ikke skrue på mine, men spacere. Når jeg skriver det er en Factory Team, er det altså en factory team.

  • #3   13. maj 2006 Kan også kun være enig med anmeldelsen.
    Man får virkelig meget buggy for pengene.

    Dog vil jeg lige selv sige under negative ting, at motorkøleren som medfølger er for ringe efter min mening, selvom jeg kører med brushless, skulle den da gerne være mere effektiv?
    Godtnok følger der umbracho nøgler med til at kunne samle hele bilen, men de er i for ringe kvalitet.
    Og måden støddæmper bliver samlet på, er også lidt anderledes end hos andre mærker. jeg havde selv lidt problemer med mine, men de blev da samlet smiley

    Hilsen Troels Schultz


  • #4   19. maj 2006 Alle umbracho fiduser er dårlig kvalitet efter min mening. Det eneste der virker er de rigtige med håndtag, gerne Associated, Trinity, hudy eller lign.

    Troels, du skal lige overveje at du kører med en touringcar motor, som nok er lavet en del anderledes end f.eks. en offroad motor. Du kan prøve og justere på timingen på din Brushless.
    Jeg har intet problem med mine dæmpere.


Kommentér på:
Anmeldelse: Team Associated B4 FT

Annonce