{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.430 visninger | Oprettet:

cen genesis {{forumTopicSubject}}

Har anskaffet mig sån en stor fætter.

og jeg synes altid folk har været skeptiske og kun sagt dårligt om cen, men det vil jeg gerne lave om på.
En genesis er en RIGTIG fed monster truck, deri kommer betydningen monster, for den er jo kæmpe stor.
Har nu været ude og køre med den mange gange og den kan virkelig holde til noget og der er fandeme ryk i den store motor, store flyvhop er ikke noget problem den lander rigtig fint på alle hjulene og racer viderre derud af.

Men havde et uheld med den hvor nogle dele gik i stykker, men tror de færeste biler kan holde til at køre ind i en massiv beton klods med 40 km/t

Hvis nogen spurgte mig om den er værd at bruge penge på ville jeg absolut sige ja, den er billig i reservedele og den kører skide godt.

Håber der er nogen der vil dele deres synspunkter om genesis eller cen i det hele taget

Mvh Kim


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cen genesis
Kommentér på:
cen genesis

Annonce