{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.350 visninger | Oprettet:

Fhm Rc18t (kopi) {{forumTopicSubject}}

Jeg har valgt at anmelde denne bil, pga. Jeg gerne vil ha at folk kan se om den er værd at købe.

FHM mini-r
El bil
Std..

Da posten kom skyndte jeg min selvfølgelig at pakke den op og lade batteriet op.. Så jeg kunne komme ud og køre.
Da batteriet så var opladet tog jeg det fra self. men glemte at slukke opladeren. Da jeg havde trillet ca. 30 min. Begyndte en brandalarm af bippe.. Det var den oplader der ikke selv slår fra så den var smeltet.

Bilen i sig selv er fin hvis man skal bruge den i baghaven, men hvis den skal køre på tæppebane indendørs så er det en god idé at hæve støddæmperne og tage spacerne ud i bagenden. så den bliver bløder bag i

Bilen er testet imod: Xray M18T og Mini-lst

Bilen i sig selv er en fin begynder bil men kan ikke følge med std. Dog er den motor der er i Rimelig kraftig så den kører hurtig ud af pakken.
Men hvis du tror at du kan køre mod Xray´s M18T Så skal i vælge en anden bil.

Bilen er testet i Solrød RC Offroad klub. Hvor vi ligger og køre hver Onsdag fra kl. 17.00 og frem...

Jeg har valgt at give bilen 6/10 fordi, den har en MEGET dårlig sender, da den ikke altid retter 100 % op efter du har drejet, og så er der også rimelig meget slør i styrtøjet.


Positive ting om bilen: den er billig, den er holdbar, kan lave nogle syge hop uden at smadre helt.
bedømmelse : 10/10 for holdbarheden

Negative ting: Skod sender og en være skod modtager og så lige den der skod lader... ellers er den godt

Testen er udført af <b> Christian Aka Clio


Kommentarer på:  Fhm Rc18t (kopi)
Kommentér på:
Fhm Rc18t (kopi)

Annonce