{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xray m18
  • #1   5. jan 2018 Små biler af god kvalitet er supersjove. Kender ikke m18 personligt men kan sige dig at den lille buggy jeg ombyggede er en af mine favoritter. På trods af at jeg har largescale biler til alt for mange penge, som kører alt alt for stærkt. Man kan tage de små med allevegne og de fleste syntes at det er spas når sådan en lille ting tager fra land med 60+ km/t. Trækker altid publikum.

  • #2   6. jan 2018 Jeg mener at M18 er den bedste 1/18 onroad bil, og jeg har virkelig prøvet mange, den er super billig som standart, men det er lidt kedeligt, for den kører rigtigt fedt med et brushless sæt på, og den kan holde til det.

    Jeg har slet ikke tal på mine slemme crash med tæt på 100kmt, og den lever og har det godt.

    Jeg har både med plast bund og den opgraderede team carbon version, Carbon ligger bedre i sving, men man skal virkelig have erfaring for at mærke forskel, Carbon bruger jeg til bane ræs, og standart dyrker jeg P-Plads terror med.

    Jeg har 80kmt vej tæt på hvor jeg bor, og jeg overhaler let trafikken smiley

    Man kan få et hav af karosser i 1/18 str, jo lavere jo bedre, man mærker meget let forskel på karosserne, standart karossen er iblandt de bedste, den lan sænkes meget.

    Jeg bruger mamba micro 8000kv, i mine, det er et godt sæt, og kan let indstilles, så bilen er let kørt.

    Jeg bruger både 7,4 og 11,1, det er lidt efter hvor meget plads jeg har, med 11,1 er det ret svært at undgå hjulspind, op til ca 85kmt, svinet er rigtigt hurtigt, og let, så den kan godt rykke fra start, som en fodbold der får et spark, den er i fart på ingen tid, ikke engang min XO-1 kan følge optrækket, og det er en rigtig hurtig bil.

    Det er den billigste bil jeg nogensinde har holdt kørerne, den smadrer aldrig.

    Min standart uden EL, gav jeg 800kr for, Her på RCGalleri, med en helvedes masse extra hjul og karosser.

    Min Team carbon, har kostet mig ca 3000kr.

    Jeg har vildt mange Li-po batterier, de har kostet kassen, jeg vil helst over 50C, og så koster de en del, men det behøver man ikke, mamba micro hiver max 25A, Jeg vælger høje C, så mine batterier holder i flere år.


    mvh


  • #3   6. jan 2018 det sætter jeg pris på . er to std med en sender og to std batt, og ekstra hjul 600 værd?

  • #4   7. jan 2018 Helt bestemt.
    Det ville være et godt køb.



    Mvh


Kommentér på:
Xray m18

Annonce