{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.604 visninger | Oprettet:

Team Magic F8 taske {{forumTopicSubject}}

Når man kører R/C løb har man normalt en masse grej. Ladere, batterier, værktøj for ikke at glemme reservedele og alt det andet skrammel man nu slæber med, selv har jeg ALT med lige fra ledninger til blærebaren til at starte med havde jeg en masse alu-kufferter og en skoletaske til mit grej, så fik jeg fingerende i en team magic taske, hvilken var meget lækker den kunne rumme en masse ting men der var nu nogle mangler ved den, det har team magic gjort noget ved med deres nye F8 taske som lige er kommet ind af min dør og tømt min pung for ca. 1400kr. , nu skal vi se lidt på hvad der er blevet bedre og hvad der stadig mangler.
Førstehåndsindtryk er jo vigtig og når man ser F8´ern er man ikke i tvivl om her er der plads massere af plads! Den er så stor at der er plads til en 1/8 buggy i den øverste kasse (skal lige siges at den er lavet til 1/8’er). Udover størrelsen er det første man lægger mærke til, de nye farver tasken har fået en lækker kombination af sort grå og hvid med en snært orange hist og her, ved velcro lukningerne er der reflekser hvilket er en total ubrugelig men fed feature, mens vi ser på ydre siden kan vi ligeså godt tage en af de ting der trækker lidt ned. På siderne, er der lige som på den gamle taske monteret stropper til montering af sender og/eller starter taske de sidder lige hen over lommer på siderne hvilket gør man ikke kan komme i dem uden at bøvle med at løsne stropperne da de ikke kan tages helt af ØV!
Tasken er lavet i et ”nyt” materiale som ikke blot giver et lækker finish men som også skulle være mere holdbare.
Hvis man lyner op for låget bliver man positivt overrasket da der er nu plads til 20 nøgler i stedet for 12 og man kan tage ”pladen” som nøglerne sidder på ud af tasken, under pladen er der også en smule plads hvor man kan gemme lidt flere ting hvis man ikke har plads nok andre steder. Der er også en ”lille” smal kasse til at opbevare dele mens man er i pitten eller værktøj hvis man vil.
En rigtig lækker ting er at alle kasserne i denne taske er lavet i ”bølge” plast hvor at de i den gamle var lavet i bølgepap. En anden ny feature er ”gardinet” som lukke ind til de store kasser nu skal rulle op i stedet for bare at skulle lægges op over tasken så man ikke kan komme til sit værktøj.
Inde i tasken er der tre størrelse kasse en stor tre mellem og en lille grunden til der er en lille kasse er fordi de nye hjul nu sidder ”inde” i tasken så der har ikke væres plads til andet (tror jeg nok) kasserne har også nye håndtag eller retter ”fingertag” da de ikke er specielt dybe får man kun fat med fingerspiserne, man kunne godt ha ønsket sig lidt dybere hulle. Hjulene er nu lavet i gummi i stil med rulleskøjtehjul i stedet for plast hvilket gør tasken meget rarere trækker rundt på diverse underlag. Udover at trækstangen har fået nyt design er der også blevet tilføjet et ekstra håndtag så tasken er til at få ind. Håndtaget er lavet af et lækker blødt materiale men det virker dog lidt skrøbelig da det er lidt tynd.

Tasken er alt i alt rigtig lækker og mange af de ting man savnede på den gamle team magic taske er kommet på denne.
Der er som sagt nogle fejl og mangler. Om tasken er alle pengene værd kan diskuteres til verdens undergang men efter min mening er det et rigtig godt køb hvis man vil have en taske hvor man kan have alt sit grej og lidt til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Team Magic F8 taske
Kommentér på:
Team Magic F8 taske

Annonce