{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cen ct4 nitro 1-10scala
  • #1   28. maj 2021 Jeg tror du kommer til at lede meget længe efter netop den model.
    Er der nogen særlig grund til det lige skal være den specifikke model?
    Kunne andre modeller være interessante for dig?

    Hvis det endelig lykkedes for dig at skaffe en CT4 model så tænker jeg også at det kan blive en udfordring at skaffe stumper til den med mindre du har et hav af stumper på lager.


  • cemal T
    cemal T Tilmeldt:
    maj 2021

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 1
    #2   28. maj 2021 eurohobby kan skaffe det meste har jeg snakket med om. kunne også være intresseret i en traxxas 4tec 3.3 nitro. jeg kan godt li det gamle modeller med remtræk. mvh c.t

  • #3   29. maj 2021 Jeg har to af de ældre N4-Tec 2.5 biler.
    Du har helt ret i at der er noget særligt over de ældre rem trukne modeller.

    Du kan se mine biler her.
    https://www.rcgalleri.dk/galleri/8383-bil_traxxas_n4_tec

    https://www.rcgalleri.dk/galleri/8645-bil_traxxas_n4_tec_nr__2

    Ja de ligner hinanden RIGTIG meget men det er blot to identiske biler.

    Måske jeg snart skulle se om motoren i de to stadig kan køre, de har ikke kørt i 10-12 år eller mere.
    Men jeg havde fat i min Jato 2.5 den anden dag som heller ikke har været ude at køre i de der 10 - 12 år eller mere og den virker til at være lige så frisk som da jeg pakkede den væk i sin tid.
    Den blev lige som mine andre nitro modeller sovset ind i WD40 i motoren lige som Traxxas forskriver.

    Skriv hvad du finder smiley du kan jo kigge på eBay i Tyskland og resten af EU for gode handler. Begge mine N4-Tec's er købt i England i sin tid på eBay.


  • #4   31. maj 2021 jeg har en. den mangler et hjul ophæng foran smiley
    fed bil, som jeg ikke kan finde dele til


Kommentér på:
cen ct4 nitro 1-10scala

Annonce