845 visninger
|
Oprettet:
Valg af hellikopter {{forumTopicSubject}}
Hej rcg, jeg køber nok snart en hellikopter til mig selv, jeg er totalt grøn har kun haft de der mini hellikoptere, jeg har kiget på lidt og dem jeg umidbart kan li er den her:
(link fjernet)
og den her
http://www.morfars.dk/rc/helikopter-lama-p-3088.html
Jeg ved godt de er vidt forskællige, men hvad for en for jeg mest glæde af som ny begynder, gærne svar fra nogen der ved hvad de snakker om, på forhånd tak Lars
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 5 Svar: 265
Hvis du vælger en Honey Bee King 2 kan det anbefales at finde dig en simulator og øve en masse timer før du sætter den i luften første gang. Med en Lama er det bare at gå i gang.
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 8 Emner: 27 Svar: 1.851
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 5 Svar: 265
feb 2007
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 12 Emner: 75 Svar: 559
-peter
jan 2005
Følger: 115 Følgere: 68 RC-enheder: 32 Annoncer: 4 Emner: 40 Svar: 793
Den ser virkelig lækker ud. Har haft de der små dragonfly's og de er jo intet værd. Tjek film af Shark'en på youtube også.
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.205
Den billige du linker til, er bare sådan lalala. Og har intet med rigtig helikopter flyvning at gøre.
Hvor større helikopter, hvor nemer er de at flyve, da de er meget mere stabile.
Så det beste du kan gøre er at købe så stor som muligt.
Kig f.eks på en Trex 450 model.
Det koster at købe kvalitet. Men det er nu langt sjover i længden., da man så hele tiden kan blive bedre og bedre.
apr 2009
Følger: 91 Følgere: 30 Emner: 3 Svar: 9
Jeg købte den første hos www.hobbyfly.com og den anden (også MD 500) købte jeg på QXL.dk for meget billige penge.
Jeg har lige haft den udenfor for første gang for 10 min. siden (lige inden solen begyndte at gå ned). Ellers øver jeg mig mest i en idrætshal (er skolelærer med mange idrætshold SMS). Jeg kan allerede nu se at der er vise begrænsninger ved at flyve med coaxial helikopter, da de virker en del begrænsede i deres bevægelser, hvilket er logisk nok, ellers ville de to rotorer jo "knalde" sammen.
Men det jeg egentlig gerne vil frem til er om der er nogen der har erfaringer med en Hudges 300 fra Art-tech ?
MVH. Lasse
Valg af hellikopter