{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Henrik T
Henrik T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Shark 450 II Helikopter {{forumTopicSubject}}

Hejsa... jeg er kommet i vilrede på hobbyfly.com findes der 2 forskellige versioner af shark 450 II den ene hedder titan og koster 1000kr mere end den anden version???? ( begge er shark 450 II versioner)

På rccentret.dk findes der også en version men er det den billige eller den dyre udgave fra hobbyfly.com???

HVilken syndes i jeg skal købe

Mvh Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shark 450 II Helikopter
  • #1   12. apr 2009 glem alt det der gejl om kulfiber og alu hvis du er begynder, start med en kopi t-rex en hk-450 som koster 36usd

• #2   12. apr 2009 du bliver kæd af alt det alu, der 100% bliver ødelagt på din jomfu tur, medmindre du skal flyve i en klub med trener på, du crasher helt sikkert og der går meget i stykker på en heli når den crasher sku jeg hilse og sige smiley

• #3   12. apr 2009 Team G: har du et link til sådan en?

• #4   12. apr 2009 www.hobbycity.com kan den købes alt er billigt der

• #5   13. apr 2009 Hvis du nu starter med at købe en god simulator, og bruger mange timer på den, så kan du godt købe en shark. Er selv ret ny, og købte også en shark. Har øvet i lang tid med div 4 kanals helier og med Phoenix rc simulator. Jeg har lavet en video som ligger på min profil, og der kan du se min første flyvning udendørs, efter mange timer på sim. Meeen hvis du køber sharken, så husk meget små skridt af gangen, og det gælder også selvom det ikke er en shark. Heli er svært, men superfedt når man kan.

• Henrik T
    Henrik T Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   13. apr 2009 Jeg har absolut tænkt mig at starte med simulator :O) omhyggelig søgen på nettet gjorde at jeg kunne se at shark var meget stabil også som nybegynder, så længe jeg ikke roder med 3D knappen.. Jeg er blevet fast besluttet på at jeg vil have en shark 450 uanset hvad ... Men som sagt kan jeg bare ikke se hvad forskellen er på den dyre udgave i forhold til den billige på www.hobbyfly.com (ud over den ene hedder titan)??? den de har på www.rccentret.dk er det den samme udgave som den dyre på www.hobbyfly.com ???? eller er det den som er den billige udgave på www.hobbyfly.com

Jeg har i mange år kun haft med rc biler af gøre de sidste 2 biler er Cen ct4(100 -120kmt+) og har købt nogle billige helikopere til min søn som jeg har prøvet at flyve(uden styrt) med og ved også at det overhovedet kan samlignes med en pro heli. men er vil gerne udfordre mig selv og er ikke typen der blot henter en helikoper hjem også går ud på gaden.. Jeg sætter mig meget grundigt ind i tingende inden jeg sætter den luften derfor er simulatoren også et ret godt bud for mig til at starte med.

• #7   13. apr 2009 Hmm. Jeg kan heller ikke lige regne den ud mht de forskellige versioner. Jeg har selv den fra hobbyfly til 2.649,00 DKK. Der er nok ikke andet at end at ringe til dem og høre hvad forskellene er.

Kommentér på:
Shark 450 II Helikopter

Annonce