{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket mærke ?
  • #1   22. maj 2010 dem alle sammen

  • #2   22. maj 2010 køb en cen

  • #3   22. maj 2010 Siden hvornår er alle begyndt at skrive man SKAL svare? Men jeg syntes traxxas..

  • #4   22. maj 2010 magnus fordi du siger traxxas er fordi du aldrig har prøvet andre lol


  • #6   22. maj 2010 Mange siger traxxas er godt.. Havde da selføgelig skiftet hvis det var noget lort.. De er meget billige i reservedele og nemme at skaffe del til.. så laver de nogen monster fede modeler.. tjek evt min Rustler bandit og Slash..

  • #7   22. maj 2010 de er jo alle sammwen gode på hver deres måde - de har alle svage og stærke sider.

    Traxxas er ret populært idet deres elektronik er "vandtæt" og du kan få et hav at dele til dem stort set overalt.
    HPI er et godt mærke, specielt på large scale området er de meget populærer.
    Tamiya er klassikeren som laver rigtig fine biler og har et kæmpe udvalg af modeller.
    Cason kender jeg ikke andet end large scale modellerne - og de er ganske gode.

    Tænk lidt som på mobil telefoner - nogle kan det ene, nogen det andet - nogen er til Nokia andre er til Motorola eller Siemens ... knagme svært at sammenligne med mindre firmaerne laver ens typer biler som f.eks Short course (SC) trucks ved traxxas,hpi og Team Associated og de andre SC truck mærker - hvor det er samme "type" bil du direkte kan sammenligne.

    Nok fra mig - håber det hjælper.


  • #8   22. maj 2010 Traxxas og Tamiya er nok mest dem jeg hælder til. Har aldrig haft problemer med de to mærker, nemme at få reservedele til. Og har ikke kørt nok med med de andre til at ville svare på hvordan de er.
    Men det Henrik A er inde på lyder meget fornuftigt smiley


    Mvh Mads Holm


  • #9   22. maj 2010 LRP laver fantastisk elektronik, kender ikke deres biler.

    Jeg er Tamiya mand, så jeg vil kalde det de bedste biler, men mærker som HPI, XRay, Schumacher og Yokomo er også rigtig gode.

    Kender ikke ret meget til Carson.

    Traxxas skulle lave nogle ok biler til at smadre rundt på villavejen, hvad de kan på en bane ved jeg ikke.


Kommentér på:
hvilket mærke ?

Annonce