{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.955 visninger | Oprettet:

Rc-hallen i Hillerød {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare lige komme med en lille "anmeldelse" af Rc-hallen, da min bror og jeg var forbi i tirsdags og oplevede stedet.

Modsat så mange andre baner er dette ikke en klub som sådan. Man kan bare møde op og køre (når dagsbilletten er betalt). Super smidigt, og perfekt for sådan en som mig, der max har tid til at komme ud og køre en gang om måneden.

Hallen er PERFEKT til RC. Den virker helt ny, og der er et stort rum man skruer i, og med vinduer ind til selve banen, der er tilpas stor og udfordrende for 1/10 bilerne.

Jeg havde to biler med. En 20 år gammel buggy, og en ca 10 år gammel stadium truck. Ikke ligefrem super konkurrencebiler, men det var alligevel rigtigt sjovt at køre med dem.

Stemningen var rigtig god, og jeg har mødt megen elitær holdning omkring RC, men ikke her. Folk var bare flinke og nysgerrige på hvem vi nye var, og synes det var sjovt at vi kørte med gamle biler - fedt! Det skal også siges at de fleste andre kørte med Pro gear, og helt vildt stærkt, men det var bare fedt at se, og altså ikke noget problem for nogen.

Så med dette vil jeg bare anbefale alle andre der har lyst til at prøve kræfter med banekørsel at smutte forbi Rc-hallen. Det er god underholdning smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rc-hallen i Hillerød
Kommentér på:
Rc-hallen i Hillerød

Annonce