{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.148 visninger | Oprettet:

Shop billigere fra USA {{forumTopicSubject}}

Hej dejlige forum, synes lige jeg ville dele en lille succes historie og besparelse vedr. Indkøb fra USA.

www.shopusa.com

Princippet bag denne virksomhed er simpel, efter du har registreret dig få du en gratis adresse hvor du kan samle alle dine indkøb før de bliver sendt til Danmark.

Den anden smarte del er at de tager sig af told, moms og importgebyr, da de jo sender større forsendelser hver uge, derved spare man en god bunke penge da de er registeret som virksomhed.

En anden rigtig fed funktion er at man kan bestille fra sider der ikke levere internationalt til sin USA adresse, og får det sendt igennem shopusa.com.

Man vælger selv hvornår man vil have det sendt fra shopusa.com, og kan dermed samle en god portion dele ind før de bliver de sendt, så sparer man ved at alle forsendelser i USA da det er lokalt.

Du skal kun betale for en gang internationalt shipping igennem shopusa.com.

Købte nogle diverse små dele til min summit og e-maxx og ifølge deres beregninger på told osv. Sparet jeg godt og vel 150kr på forsendelsen, og små 100kr ved at kunne bestille lokalt til min USA adresse.

Kan kun sige gode ting om deres service og har man tvivl og spørgsmål så har de en rigtig god support.

Mvh
Daniel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shop billigere fra USA
  • #1   9. okt 2013 Tak for tip smiley

  • #2   9. okt 2013 brug koden den er universal for alle nye brugere derinde^^

  • #3   9. okt 2013 På deres fragt beregner skrev jeg USD100 for hobby artikler. Den giver 439kr til fragt, told og moms og totalt 988kr.

    Hvis jeg beregner det samme på toldpriser.dk på USD100, får jeg ca. 550kr + 25% moms + 160k post gebyr totalt 847,50kr. Så hvis sælger kan sende min vare for maks USD20 koster det det samme som hvis shopusa stod for forsendelsen.

    Så hvis det kun er en enkelt vare der skal købes er det ikke altid den billigste løsning, men muligvis ved køb af en del forskellige, specielt når der ofte gives gratis fragt indenfor USA.

    Det er også en klar vinder når der købes f.eks brugte ting på ebay.com hvor sælger kun vil sende indenfor USA smiley


  • #4   9. okt 2013 Lige nøjagtigt til enkelte små ting kan det ikke betale sig, men med større indkøb fra lokale forhandler og ebay. Kan man samle en god portion inden man vælger at sende det.

  • #5   9. okt 2013 Der er nu en anden fidus ved at bruge shopusa,
    1. mange amerikanske webshops vil kun sende til en US adresse
    2. eller de sender kun til EU hvis man bestiller for mere end 50-100 USD selom man skal blot bruge for 5-10 USD.


  • #6   9. okt 2013 Det kunne være at man skulle lave en gruppe som samler dele/biler eller andet sammen som de vil købe og hvor man derefter sender alt sammen som en pakke også ham der får pakken sender dem så videre rundt i Danmark.
    så kan man spare kassen smiley


  • #8   9. okt 2013 Super fed information. Havde godt hørt om det men aldrig undersøgt. Takker! smiley

  • #9   9. okt 2013 første tanke var lidt, at det her var den ultimative chance til at røvrende kunderne da det jo foregår i USA, og groft sagt er fuldstændig ude af ens hænder herhjemme i dk.

    Men et kik rundt omkring inkl TrustP så ser det jo ud til at være ærligt og ikke mindst service minded. Kunne godt tænkes det skulle prøves, tak for info.

    smiley


  • #10   9. okt 2013 Var også skeptisk da jeg hørte om det første gang:) Men efter at have talt med en god kammerat som også bruger den til bestilling af hardball udstyr, at der var lidt start problemer de første par gange han bestilte igennem dem for nogle år tilbage, men de fik altid løst problemet med et smil på læberne.

    Husk at hvis i er ny bruger kan i bruge koden "NYKUNDE" og sparer 100,- på forsendelsen


  • #11   10. feb 2014 For tiden giver koden "ZULU" 200,- kroner i rabat!!

Kommentér på:
Shop billigere fra USA

Annonce