{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Marcus C
Marcus C
Tilmeldt:
23. mar 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

HPI Trophy 3.5 VS Kyosho Inferno NEO 2.0 {{forumTopicSubject}}

Hej alle: smiley

Er der nogen som har erfaringer med disse 2 biler, jeg ved ikke helt hvilken jeg skal gå efter så jeg håber på at der er en masse kloge mennesker der kan give lidt råd smiley

HPI Trophy - http://holte-modelhobby.dk/biler-fjernstyret-braendstof-biler-buggy-nitro-trophy-buggy-p-34121.html

Kyosho Inferno - http://morfars.dk/products/kyosho-inferno-neo-2

MVH. Marcus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HPI Trophy 3.5 VS Kyosho Inferno NEO 2.0
  • #1   23. mar 2015 Dén er svær. Det er begge rigtig gode biler.

    Trophy'en har et par skavanker og er noget dyrere, men jeg ville selv tage den fordi den er lækrest og ser bedst ud.

    Inferno'en er bund solid og velkørende, så den vil nok være det bedste valg for de fleste.


  • Marcus C
    Marcus C Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   23. mar 2015 Når du skriver skavanker hvad er det så man skal være opmærksom på? smiley

  • #3   23. mar 2015 "Kopperne" hvor dogbones sidder i og de fælge, den kommer rtr med bliver blokeret af sten og grus. Du kan også risikere dogbones falder helt ud.

    Derudover er motoren notorisk kendt for at ødelægge den lille pin / fjeder, der forbinder trækstart og aksel. Men det går ind under de sædvanlige HPI mærkværdigheder.

    Dét du betaler for med HPI er navnet og at den er lækker at se på, hvis du ellers kan lide designet.

    Inferno'en er lige ud af landevejen og no bullshit. Jeg havde selv én kortvarigt af en ældre model, og der var intet at anmærke.



  • #4   23. mar 2015 Jeg ville vælge Kyoshoen.

  • #5   23. mar 2015 Bare pas på Morfars. Hvis du går ind i forretningen er de fløjtende ligeglad med, hvad du skal bruge, de vil bare sælge dig så meget gøgl som muligt.

Kommentér på:
HPI Trophy 3.5 VS Kyosho Inferno NEO 2.0

Annonce