{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

holte-modelhobby {{forumTopicSubject}}

er der flere end mig der har dårlig erfaring med dem. for 10 dage siden bestilte jeg et luftfilter og olie til det på deres webshop. da der ikke var noget med posten ringede jeg til dem. efter 2 timer kom jeg igennem og fik så at vide de ville ringe tilbage i løbet af en time. det er så små 4 timer siden.........er det det man kalder service idag. jeg kan bestemt ikke anbefale dem.........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  holte-modelhobby
  • #1   24. okt 2005 de prøve bare af få så mage penge du af folk som muligte det er min erfaring jeg har kun købt nitro fra dem og det er også føste og siste gang da jeg kan få det biliger i www.hobbyogfritid.dk 4 galloen 25 % for 1000 kr og toget går lige der til så det er for mig meget nemmer af tage til hobbyogfrtid

• #2   24. okt 2005 Webshoppen er forholdsvis ny, og jeg tror bare ikke de er helt tiptop på det område endnu.

Hvis du personligt kommer i butikken er servicen i top. Jeg kan ikke klage over noget

• #3   24. okt 2005 Holte model hobby kan ik finde ud af at bestille vare.. de er temlig tåget efter de nye egere! Og de ved ik ret meget om elektronik!

Så.. dog har de dele, men butikken og servicen er i bund!

• #4   24. okt 2005 Don: Begrund dit svar. Syntes det er noget underligt at sige, da det jo gør at mange nye kunder måske ikke vil handle der mere når du siger sådan noget, og det er jo uden tvivl en fed butik. Du finder ikke mange butikker på sjælland som er bedre !

• #5   24. okt 2005 Malene ved rimelig meget når du tænker over det.

• #6   24. okt 2005 Jeg har købr ting til min der...

Det tog næsten 2 uger før jeg fik mit...!

Jeg havde haft ringet 2 gange og fik af vide at jeg ville få det dagen efter begge gange.

3 gang ringede min far... Han blev pisse sur over hvordan de kunne tillade sig at behandle unge som lort!

Dagen efter fik jeg det...

^anZe^

• #7   24. okt 2005 hvis man ikke kan styre en webshop bør man nok ikke åbne en. synes seriøst at 10 dage er for lang tid. og når de så lover at ringe tilbage og så ikke gør det. synes de virker meget useriøse. jeg kan ikke anbefale dem. har købt der første og sidste gang

• #8   24. okt 2005 Jer der klager. Har i nogensinde været i butikken? Har i brugt den flere gange ?

Jeg mener selv at de ikke rigtig kan finde ud af at bruge deres webshop endnu, men det må jo komme. OMH duede jo heller ikke for en krone på internettet, men IRL kunne det jo godt være en god butik.

• #9   24. okt 2005 mener bare at når man får en mail retur fra dem når man bestiller varer må man da gå ud fra at de har modtaget ordren. synes bare det er ringe. og det kan da godt være de er nok så flinke hvis man ringer til dem, men når der er en webshop går man da ud fra at den virker og varerne bliver sendt hurtigst muligt. et stk luftfilter og luftfilter olie. er det ikke noget alle steder ligger inde med?????

Kommentér på:
holte-modelhobby

Annonce