{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

holte-modelhobby {{forumTopicSubject}}

yes så fik man endelig en mail om at varene er på vej. bestilt den 14. den 24 ringede jeg til dem og de ville ringe tilbage og har så ikke hørt noget fra dem før de sendte en mail sidst på aftenen. flot service......... dog skal det lige siges at de har været så flinke at sende et lidt dyrer luftfilter da det andet ikke var hjemme. men stadig sidste gang jeg handler der

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  holte-modelhobby
  • #1   30. okt 2005 nu når vi snakker RC shop's så hold jer væk fra den som ligger i Hillerød - hoppy&fritid. den er nok den værste service jeg længe her fået, og han gutten som står bag disken kan aldrig give en et ordentligt svar og er altid usikker men sine svar, så når man går derfra er man ikke klogere. God butik er den som ligger i gågaden i Hillerød - rc-modelshop, de er rigtig flinke og hjælpsomme.

• #2   30. okt 2005 synes sq bare at folk skal advares om det. bestiller man noget på nettet er det da for at få det hurtigst muligt. og har man ikke tid til at drive en webshop, burde man måske nedlægge den.

• #3   30. okt 2005 Læg mærke til at de som er utilfredse med Holte kun er dem som bruger webshoppen. H&F er en fin butik, men ja, ham gutten bag ved disken fatter ikke så meget, men selve varerne fejler jo ikke noget. Det er jo ligemeget hvis man ved hvad man skal have. Jeg var også nede i Rc-Modelshop. OK butik, men jeg syntes ikke de har så meget endnu. Den kan sikkert godt blive fed hvis de får flere ting

Kommentér på:
holte-modelhobby

Annonce