{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.572 visninger | Oprettet:

Kenneth D
Kenneth D
Tilmeldt:
16. sep 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

HPI BAJA 5ss reservedele. {{forumTopicSubject}}

Hey RC folk.

Jeg er netop blevet den lykkelige ejer af sådan en Baja bil, FEDT legetøj!. Og lækkert legetøj skal naturligvis også koste et eller andet, men jeg må indrømme at jeg syntes reservedelene til bilen, er lige sjove nok. Jeg har så i går aftes købt en længere række stumper fra Japan, Kina, USA, og Shanghai på eBay, og er nu spændt på hvor meget SKAT voldtager mig i afgift og moms, blot for at prøve om der skulle være en fidus ved det.
Men hvor køber i jeres stumper ?, jeg kan ikke forstille mig, at alle i verden syntes det er fedt at give 800 kr. For et sæt bagdæk med fælge smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HPI BAJA 5ss reservedele.
  • #1   21. apr 2015 FG-hobby.dk

  • Kenneth D
    Kenneth D Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   21. apr 2015 Ja det er jo så et glimrende eksempel på, hvad det ligenøjagtig ikke bør koste

  • #3   21. apr 2015 Så tror jeg du skal finde en hobby du har råd til. For det her er mega dyrt. smiley prøv feks at søge dele på hpibajafan.dk som er brugte eller nye. Vi har nok alle sammen noget liggendene som vi ikke bruger til noget.

  • Kenneth D
    Kenneth D Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   21. apr 2015 Det er ikke et spørgsmål om hvad jeg har råd til Toboka, det er mere en vis undren over, hvordan i himlens navn det kan komme til at koste eksempeltvis 1400 kr. for en steel frame, eller som jeg skriver, over 800 kr. for 1 sæt bagdæk med fælge. I særdeleshed når det findes til en nanodel på ebay, så jeg tænkte bare at i garvet RC drenge sikkert kendte til et fornuftigt sted, med lidt mere afslappet pris poltik.

    Nu venter jeg i spænding på min sending, og så ser vi om verdens marked er lidt mere interresant smiley

    Jeg købte 2 stk. en til knægten og jeg for godt 14 dage siden, og vi more os gevaldigt med dem smiley


  • #5   21. apr 2015 Jeg er selv igang med at bygge min baja nr. 2 og det bliver dyrt. Jeg har også handlet lidt på ebay og det fungerer fint. smiley men fg-hobby er helt sikkert den danske butik jeg bruger og får altid en god service. Men danmark er et dyrt sted at handle.

  • Kenneth D
    Kenneth D Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   21. apr 2015 Vi købte vores biler i Holte Hobby, og de har også en fantastisk service. De ved Bla. alt om RC, så det er ret fedt når man er nybegyndere som os. Service og know how er jo også en ting man skal tage i betragtning når man kigger på prisen smiley .



  • #7   21. apr 2015 Så er det jo fint smiley

  • kim O
    kim O Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 4 Følgere: 5 Svar: 6
    #8   21. apr 2015 Hej Kenneth. Rc kongen i søndersø er et godt sted at handle fordi de har Rovan dele som er de samme dele som hpi bare til halv pris.komplette baghjul koster ca det halve af hvad du har givet. Mvh kim.o

  • kim O
    kim O Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 4 Følgere: 5 Svar: 6
    #9   21. apr 2015 Steel frame. Rc kongen pris 399 kr.

  • Kenneth D
    Kenneth D Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #10   21. apr 2015 Hey Kim.

    Now we are talking.. Det lure jeg lige af.

    Har lige yderligt bestilt en bunke stumper i UK, og Tyskland. Så nu er der plantet ordre rundt om EU, og i EU.. Nu venter jeg bare på at se hvordan SKAT har tænkt sig at aflive mig smiley

    Hvordan er kvaliteten på disse Rovan stumper ?.


  • kim O
    kim O Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 4 Følgere: 5 Svar: 6
    #11   22. apr 2015 Hey Kenneth. Kvaliteten er god nok. Det er nøjagtig de samme dele. En hæg spoile koster eks.vis 49 kr i en rovan pose og 99 kr i en hpi pose. De er nøjagtig ens. En koblingsskål koster 149 kr i en rovan pose 329 kr i en hpi pose. De er også ens. Mvh kim

  • kim O
    kim O Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 4 Følgere: 5 Svar: 6
    #12   22. apr 2015 Ps. Nu håber jeg ikke tolden bure dig inde. smiley

  • Kenneth D
    Kenneth D Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #13   22. apr 2015 Jeg smider lige nogle priser op, når stumperne efterhånden dukker op, og div. Afgifter er lagt på.

    Jeg har kun kørt med min 2 gange efter at have kørt den til, og det er lykkedes mig at smadre den hver gang smiley , så noget kunne tyde på, at jeg har behov for en fast stump pusher.


  • #14   23. apr 2015 http://www.rcmodelz.co.uk/

  • kim O
    kim O Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 4 Følgere: 5 Svar: 6
    #15   23. apr 2015 Det lyder fint. Så kan vi se hvad man kan spare og hvor meget. Med hensyn til dit kørend skulle du måske tage gassen lidt af. smiley

Kommentér på:
HPI BAJA 5ss reservedele.

Annonce