{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Thomas H
Thomas H
Tilmeldt:
29. jun 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10

Hvilken RC?!? {{forumTopicSubject}}

Hey derude..

Faldt lige over dette forum- håber i kan hjælpe mig!
For nogle år siden solgte jeg min RC bil, da jeg mistede interessen for det. Bilen var en el-bil, og ikke lige den hurtigste på markedet, men en go "starter bil".
Nu er interessen for RC dukket op igen, og jeg skal snart ud at investere i en nitro bil :o)

Jeg har fundet en fin forhandler i Vejen (Nærmere betegnet Gejsing) som jeg vil benytte. Han har har nogle rigtig fair priser, da han springer et led over i salgskæden- dette medfører til noget billigere priser. Jeg var ude at besøge ham igår aftes, og kiggede på en Rex-X nitro bil med en 21 Force motor på 3.5 cmm. Jeg kan få bilen med diverse tilbehør (incl. radiostyring og motor) der skal bare batterier, brændstof og et gløderør, så kører den. Alt dette for 3500 kr. (Se billedet på profil).
Er dette ikke en fair pris??
Nogen som kender til Rex-X i forvejen og som har noget erfaring hertil. Nogen gode eller dårlige erfaringer, må gerne udddybes!!

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt og kommer med jeres egne meninger og forklaringer. Hvis i mener de 3500-4000 kr. er givet ud et bedre sted må I gerne forklare hvorfor og hvilken bil osv.

Jeg takker for et fedt forum :o)

Mvh. Holden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken RC?!?
  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #1   29. jun 2004 Okay Mike.. tror også det blir´ den, men hvad med motoren! Er den okay... hvad kan sådan en køre? km/t?

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #2   29. jun 2004 Det var sgu hurtigt.. :o)
    Han sagde at jeg for 700 kr. mere kunne få en OS RG 21 motor i. (eller hvad den hedder) Ville det være fint, eller er den motor der sidder i nu god nok?


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #3   29. jun 2004 Okay.. ja, det lyder som om du ved hvad du snakker om, så vil da overveje at beholde den Force 21 motor der sidder i nu :o)

    Hvad kan man ellers gøre for at pifte den lidt op- få den til at køre hurtigere?

    Kan du evt. anbefale en fjernstyring til den?


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #4   29. jun 2004 Okay.. vil lige høre ham om han har en liggende på lager, for så får den sgu sådan en istedet :o)

    Sidst jeg kørte RC havde jeg bare en ganske almindelig fjernbetjening, ved ik hvad man kalder dem- dem med to små stænger. Men vil nok købe en pistol den her gang :o)


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #5   29. jun 2004 Ja nemlig.. der var den :o)



  • #6   29. jun 2004 Rex-x'en er en god bil, har den selv smiley

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #7   29. jun 2004 he Kim... så du kan godt anbefale den? Hvilken motor sidder der i den? Kan får en Force 25 for 200 kr. mere.. er det okay?

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #8   29. jun 2004 Jeg var oppe ved forhandleren igår aftes for at se hvad han havde på lager og sådan. Han ville lave et tilbud til mig til idag, og jeg har lige snakket med ham.

    Tilbud 1:
    1/8 Rex-X 4WD
    Leveres incl. radiostyring og motor (Force 21), batterier, brændstof (5 l. 16%) og gløderør.
    Pris: 4150

    Tilbud 2:
    1/8 Rex-X 4WD
    Leveres incl. radiostyring og motor (Force 25), batterier, brændstof (5 l. 16%) og gløderør. Bedre server (8.5 kg.)
    Pris: 4290

    Tror helt bestemt også at jeg vælger "tilbud 2". jeg får en meget bedre motor, og serverne er også bedre. Normalt ville denne bil incl. alt tilbehør og større motor løbe op i de 5.500 kr., så man må kalde dette tilbud for rigtig godt.
    Tilbudene er fra (link fjernet) , men deres site er ikke oppe at køre endnu- men er om 14 dage..



  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #9   29. jun 2004 Hmm.. kan jeg snart ikke huske. han sagde ihvertfald noget med at "de gamle" servoer som ville blive byttet ud med nogle andre. Altså dem på tilbud 1, ikke kunne dreje mens bilen stod stille.
    Derimod ville de "nye" servoer som er på tilbud 2 være ligesom en bils servostyring. Den ville kunne dreje mens bilen stod stille, og det vil ske med 7.5 kg., el. var det 8.5 kg.
    Jeg mener han sagde at servoerne var 0.5 sek. om at dreje en omgang. Kan det passe, el. er jeg helt ude i skoven? Tror det var deromkring..


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #10   29. jun 2004 Regner seriøst også med at jeg gør det.. bare lidt noget L*** at jeg skal i mili fra sep. og til dec., så er lidt bange for at jeg ikke får det ud af den jeg ville. Er jo kun hjemme i weekenderne.. men tror nu stadig at jeg gør det..! :o/

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #11   29. jun 2004 Hehe.. ahh tror nu ik det er så smart at tage den med ind i militæret, den blir´ nok konfiskeret skal du se :o)

    Men weekenderne er vel også fint nok.. så kan min bror varme den op til jeg kommer hjem igen...


Kommentér på:
Hvilken RC?!?

Annonce