{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Revo Supercharger! =)
  • #1   27. nov 2005 Fuck fik ikke linket med! og kan ikke finde siden igen! =(
    Nogen der kender siden hvor du kan kobe superchargeren til revo?


  • #2   27. nov 2005 Kan sikkert købes på Ebay?

  • #3   27. nov 2005 køb en bigblock det virker meget bedre!

  • #4   27. nov 2005 en os18 eller rb 323 så er du godt på vej de virker

  • #5   27. nov 2005 Nitromotore er ikke designet til Kompressor smiley det er bedre at købe en motor som i sig selv er kraftigere, og sådan en kompressor koster også pænt meget.

  • #6   27. nov 2005 Jeg vil holde med Evolution. Hellere købe en motor der er stærkere i sig selv. Sådan en kompresser nedsætter bare motorens levetid kraftigt. Jeg synes mere en kompresser er "blær/gejl" end det er til gavn.

  • #7   27. nov 2005 Totaktsmotorer til modelbrug er ikke velegnede til kompressor.

    Dem der har lavet målinger med Dynamometer er ikke i stand til at måle mere end højest 2-3% ekstra power ud af en nitro motor ved at sætte kompressor på.
    Flere kompressorer nedsætter faktisk motoren effekt. Dette gælder særligt for de billigere elektriske kompressorer, der slet slet ikke kan levere luft nok, og derfor virker som en delvis prop i indsugningen.

    En 4 takts nitro motor derimod, kan få op til 50-120% mere effekt, ved at montere en god kompressor.
    Dette vil dog reducere motorens levetid betragteligt.

    Problemet med Kompresssor og 2 takts motorer er den måde en totakter virker på.

    En std. totakter åbner først udstødning, så indsugning.
    Derefter lukkes indsugningen, og så udstødningen, derfor vil det meste af kompressorens overtryk bare blive blæst ud af udstødningen.

    Der findes 2 taktere med turbo, men så er vi oppe i MAN/B&W totakts dieselmotorer på op til ca. 120.000 HK!
    (ved 60-80rpm).


Kommentér på:
Revo Supercharger! =)

Annonce