{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Kyosho DRX Rally (servo) {{forumTopicSubject}}

Hej
Mangler en ny servo til at styre kaburator - bremse , det er den samme der sidder til hjulene på kyoshoen.
Hvor køber man sådan en fætter billigst og kan den evt erstattes af anden fabrikat ?
Vil ikke gi en formue for sådan en men skal dog heller ikke være ringere end den bilen er født med??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kyosho DRX Rally (servo)
  • #1   26. jun 2015 kik på hobbyking eu, de har fornuftige servoer til under 20 euro


  • #2   26. jun 2015 Fabrikatet er lige meget bare det er en standard størrelses servo og den skal kunne levere et vis træk for at være egnet.

    Lige præcis hvor mange kg den skal kunne trække ved jeg ikke men 10 Kg er næppe for meget.

    Denne burde kunne bruges http://www.rcgalleri.dk/marked/rc-enhed/buggy-kyosho-inferno-race-spec/137011
    Du kan jo evt. skifte styre servoen ud med den jeg linker til og bruge den nuværende servo til gas/brems servo.


  • #3   26. jun 2015 Hej:)
    Super tak for hurtig svar:D
    Jeg kigger på sagerne


  • #4   27. jun 2015 Hvordan virker receiver på sådan en rc, er kommet i tvivl om det er servo eller receiver der har en fejl eller ikke ??
    Syntes ikke rigtig den trækker ordentlig i gas stængerne til gas/bremse.
    Og det gir ingen forskel at bytte de 2servoer rundt , har jeg prøvet.
    Så det er jo så ikke servoerne det er galt med efter min mening .
    Men receiver enten er der forbindelse eller også er den vel helt dø , eller hvordan er der i rc verdenen ?
    Mvh


  • #5   27. jun 2015 Hmm tja der kan jo være den mulighed at begge servoer er svage. Er det en fejl i din RX så vil det være at der kommer for lidt strøm ud til servoerne og de derved ikke får det at leve af som de burde. Det gør den jo også svage hvis de f.eks. kun får 3V og de skulle have 4,8 eller endda 6V for at yde optimalt.
    Hmm hvis du har en mulighed for at måle udgangs volten på kanalerne i din RX så prøv det.


Kommentér på:
Kyosho DRX Rally (servo)

Annonce