{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.879 visninger | Oprettet:

Drone. DJI {{forumTopicSubject}}

Jeg er første gangs bruger af drone. og nu vil jeg gerne købe en ny.
Jeg har set på en DJI Phantom 2 Vision+ (v2...
Men den har en rækkevide på 800 meter max siger google smiley Men har også læst at man kan få en med 5 km rækkevide.? Nogle som har erfaring omkring det? Og hvad vil folk råde til at købe?
DJI Phantom 2 Vision+ (v2
eller
Multirotor Dji phantom 2
Eller
Dji phantom 3.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drone. DJI
  • #1   14. jul 2015 Hvorfor gå ud og bruge 5 jern på en drone når du er førstegangs bruger, måske du skulle prøve noget lidt billigere og se om det er noget for dig..

• #2   14. jul 2015 Det skal menes af jeg er første gangs bruger af DJI phan :-b sorry..

• #3   14. jul 2015 Så skulle du da hellere købe min .. Langt flere muligheder for at
    udvide på den.. her tænker jeg på FPV og andet

• #5   15. jul 2015 Folk svare ikke rigtigt på mit spørgsmål. smiley

• #6   15. jul 2015 5 km fpv. Nybegynder.
    Jeg kan ikke komme på et let svar smiley

Hvis du bare vil ud og flyve hurtigt så køb en phantom og lev med de 500 meters effektiv rækkevidde.
    Hvis er villig til at sætte dig ind i det så start med en f450 (vagtens ser udemærket ud men du skal nok investere i nogle bedre batterier ret hurtigt) smiley

• Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #7   15. jul 2015 Hej

Jeg flyver nu med DJI Phantom 3, efter tidligere at have fløjet med Phantom 2. Jeg er både imponeret og super tilfreds.
    Du får alt hvad du skal bruge lige ud af pakken. Det eneste der mangler er en smartphone eller en tablet. Og det har du sikkert allerede smiley
    Den tager imponerende gode videoer og stillbilleder. Og med HD video streaming, får du et fint FPV setup.
    Rækkevidden er mellem 500 og 1000 meter afhængig af forholdene.
    Du kan læse mere om den her:
    http://blog.hubshop.dk/dji-phantom-3-med-fpv/

• #8   15. jul 2015 Phantom modellerne er okay , dog syntes jeg at de er noget begrænset omkring
    deres rækkevidde , hvis du i stedet for købte noget spektrum , kan man altid købe
    en range extender så du kan komme langt væk, Ja op til 5km+ , om det er lovligt , den lader jeg ligge.. En brugt DX6i V2 koster 500kr også har du også den mulighed for at bruge den til mange andre modeller , som ikke kun begrænser sig til den model som Phantom går ,hvis nu lysten skulle falder over på en flyver , helikopter eller jet

• #9   15. jul 2015 Du kan forlænge rækkevidden på alle fjernstyringer og ikke kun spektrum som tidligere beskrevet,bruger du 2,4ghz kan man med lidt fingersnilde koble en wifi signalforstærker til og så kan du fordoble dit signal mere en 100 x og det gælder også dji phantom,du kender ganranteret hobbyking prøv at søg på dji hos dem i hong kong afddelingen så kommer der også en signal forstærker til phantom,fpv signalet er lettere at øge rækkevidden på ved bare at opgradere antenner samt bruger sender med højere udgangswatt.
    Så har du forelsket dig i en dji så køber du den og opgraderer den til den er som du ønsker,det er vejen frem uanset hvad du vil.

• #10   15. jul 2015 Ok mange tak Henrik.
    Jeg er ny inden for rækkevidde på drones. Ikke noget jeg har rodet med. Men det skal da prøves

• #11   15. jul 2015 Er selv ny har ingen at spørge til råds men læser mig til hvad jeg vil vide på nettet og så prøver jeg mig frem,men prøv youtube og skriv 2,4 ghz wifi signal booster on rc og se hvad der sker,mange har rodet med det men lovligheden er lettere tvivlsom så pas på med hvad du skriver offentligt.

• #12   16. jul 2015 Alt udstyr på 2,4 Ghz må max sende med 10mW udstrålet effekt, dvs at man eksempelvis ikke må påmontere high gain antenner (+3 dB eller mere) på senderdelen, men gerne på modtageren, hvor effekten dog er lidt mere begrænset.
    Videolink på 5,8 Ghz må sende med 25mW ligeledes udstrålet effekt, men med de rigtige modtageantenner virker det også op til 1-2 km

Kommentér på:
Drone. DJI

Annonce