{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Stormracer vs. Winnersport {{forumTopicSubject}}

Go' aften i forum.

Da jeg efterhånden har haft alle tænkelige r/c-sager og det er blevet lidt for koldt til flyvning har jeg investeret i en Carson Stormracer 1:10. Den blev købt for 1050,- og er klar over, at man jo som med alt andet r/c udstyr, får hvad man betaler for. Den er købt i Tyskland men har fra Happysale.dk fået at vide, at de gerne vil bestille reservedele hjem hvis eller NÅR smiley jeg får brug for det!

Men se lige på denne Winner-Sport buggy 1:10.... Er det egentlig ikke de samme biler? Altså bortset fra gearenheden og en anden motor? Det ville da være en meget nem løsning med reservedele, da Happysale sælger alle delene direkte fra hjemmesiden..

Winner sport:
http://www.happysale.dk/product_info.php?cPath=42&products_id=144

Stormracer:
http://www.hobbyhaus.de/product_info.php?products_id=1514

Håber på en kvalificeret bedømmelse.

(Fedt med al den sne hva'? - Det kribler nok for folk med Monstertrucks...)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stormracer vs. Winnersport
Kommentér på:
Stormracer vs. Winnersport

Annonce