{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

1/10 touring til vej og body kits {{forumTopicSubject}}

Hej RC-galleri,

Jeg er ny indenfor sporten og ejer en Traxxas Rustler VXL. Er blevet meget glad for denne hobby og nyder at køre med den i grusgrave og lign.

Jeg er en stor biltosse og har opdaget at der er en helt anden side til RC, med body kits i mange forskellige modeller. Den vil jeg rigtig gerne igang med og leder derfor efter den helt rigtige 1/10 190mm bil til formålet.

Den skal bruges på vej (asfalt) og ikke til race i klubber. Derfor er jeg meget i tvivl om hvilken jeg skal vælge. Kan jo google mig frem til at Tamiya 417-419 er toppen indenfor disse, men prislejet er ligeså i toppen og jeg tror måske ikke jeg har brug for nr. 1 raceren der vinder alle løb, når det er til brug på normalt asfalterede veje og lign - dog skal den kunne køre hurtigt da det bliver dens primære formål.

Skulle der være en venlig sjæl der kunne guide mig igang, ville jeg være meget taknemmelig. Derefter starter "samler hobbyen" hvor der bestilles fælge, body kits, dæk osv osv hjem fra udlandet. Regner også med selv at male dem. Jeg har heller intet imod at begive mig ud i at samle en bil selv. På forhånd tusind tak.

De bedste hilsner Sebastian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1/10 touring til vej og body kits
  • #1   21. sep 2015 Der må være en masse billige TRX til salg som rollere derude. Så skal du selv finde el til dem, ellers må alternativet være en TT-01.
    Jeg har lagt mærke til mange af de karosser som kommer fra Tamiya har huller til bodymounts som passer til Tamiyas TT-01 eller deres XV-01. Det ser ud som om at bodymounts på TRX sidder anderledes, så man skal lave nye huller.
    Bare noget du lige skal være opmærksom på hvis du gerne vil have en masse forskellige karosser, uden for mange huller.


  • #2   21. sep 2015 Hey,
    Jeg tænker - gå efter en i "plastic" - dem i ren kulfiber bliver knust af småsten etc. Alm. vej er drøj for bunden. Så lad være med at kaste for meget efter den.
    XV-01 er super og alsidig


  • Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #3   28. sep 2015 Jeg ville gå efter en bil der er et par generationer gammel indenfor Touring Car, så springet ikke er så stort hvis du vil ud på banen med os andre og lege smiley
    Om det så er en Tamiya 415/416/417/418 eller en Yokomo BD eller en Xray T3/T4 så er det næsten ligemeget smiley


Kommentér på:
1/10 touring til vej og body kits

Annonce