{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt Gløderør!
  • #1   26. jan 2006 PS:
    Jeg bruger 16% nitro.. hvad med et turborør.. kan man mærke forskel..

Rasmus

• #2   26. jan 2006 Nej det må du for gud skyld ikke. Turbo gløderør må kun sættes i turbo motore. Turborør er konisk og det er alm rør ikke. Jeg ville vælge og i må gerne rette på mig, et OS A8 da de er meget robuste og kan klare det meste. De er efter min mening heller ikke så følsomme over for temperatur forskelle.

• #3   26. jan 2006 ey martin l jeg har fået fortalt af oz a 5 er det stærgste af de 2 af oz a 8 og a 5

• #4   26. jan 2006 Ja det sker også at jeg bruger a5, det er nu nogle gode rør begge.

• #5   26. jan 2006 hehe jeg kan ikke køre med nogle af mine nitro biler da bægge motorer ikke lige pt kan køre og pengen manglere når mand vil have en ovenlig motor til så dan nogle biler
    hehe

• #6   26. jan 2006 Kender godt det med pengene der mangler har pt 8 nitrobiler jeg skal holde kørende de er sku også lidt dyre i stumper.

• #7   26. jan 2006 hehe jeg køre så også el bil i klub der røger fanme også mange penge når mand lige køre galt på grund af en køre op i en hehe men min rex-x bliver lavet her til sommer nok før skal have en hyper 8 ports i den med nova kølertårn og smart temp smiley

• #8   27. jan 2006 Hold jer til emnet drenge! Tag den over privat besked hvis i vil chatte med hinanden.

Kommer ikke kun an på bilen, men også en masse andet.

Det afhænger af hvornår du vil have røret til at antænde. F.eks. et varmt rør giver tidligere andtænding af brændstoffet og er ofte lettere at indstille motoren med. Som du måske kan tænke dig til skal et koldt rør have en finere indstilling.

Et varmt rør antænder motoren tidligere end et koldt rør da det som det måske angiver bliver og er varmere end det kolde.

Det mest optimale du kan opnå er at antændingen sker en brøkdel før stemplet når i top. Det kan du justere ved at skifte gløderør. Så til vinter kan du justere det på ny igen med et lidt varmere rør, så du kan holde andtændings punktet på ca. det samme. Så det kommer ikke kun an på temperaturen, da du også kan komme ud for at din motor køre bedre med et varmt rør i varmen end et koldt rør.

Det var lidt om varme og kolde rør.

Håber du forstår lidt af det.

Et OS A5 rør er fint til en start, det er et medium rør, så kan du justere ud fra det.
    Jeg kører selv på Mccoy rør, kanon gode rør.

• #9   27. jan 2006 Det har også noget ned størrelsen at gøre :-), altså motorstørrelsen. Varme gløderør bruges ofte i små motore eller ved lavt nitro indhold eller lav kompression. Højere kompression, nitro indhold eller store motore kører på koldere rør.

• #10   27. jan 2006 Min motor er en Force 15, en af de mindre størreslser..
    Skal jeg så købe et A3 eller et A5, hvad kører den bedst med?

/Rasmus

Kommentér på:
Nyt Gløderør!

Annonce