{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FG stadium truck
  • #2   8. dec 2015 jeg har nu ingen problemer med min stadium smiley og med stadium hjulene vælter den ikke nær så meget som min monster gør smiley men har så købt et sæt fælge fra ebay med mammoth dæk på til når den skal køre vild offroad for at der er bedre greb, da stadium hjulene laver meget hjulspin på feks græs og sand smiley men syntes nu den klarer det rigtig fint på både asfalt og offroad smiley har dog sat en monster gearing på min smiley

  • #3   8. dec 2015 Tak for jeres respons. Et alu diff er det dyrt, jeg kan forstå de originale plast diff måske ikke holder så længe. Du har skiftet din gearing ud Henrik , giver det mere optræk eller mere topfart

  • #5   9. dec 2015 Er også ny inden for faget...har købt 2 monster den en er med stadium hjul...de er super sjove kan varmt anbefales... smiley

  • #6   9. dec 2015 Hej Henrik jeg har endnu ikke været ude at køre med min monster truck men glæder mig til at prøve det. Har du købt din stadium hos Fg hobby , der har de en model med noget alu på

  • #7   9. dec 2015 Nej mine er med standart tandhjul virker fint inu og de for lov til at køre til de ikke kan mere så skifter jeg måske til alu smiley

Kommentér på:
FG stadium truck

Annonce