{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Køb af Rex-X + motor {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt på at købe en rex-x, men med en anden motor end den der sidder i som standard. Jeg har fundet en rex-x uden motor, men så mangler der også anlæg. Er det så bedst at købe en rex-x RTR og så sælge motoren eller købe en uden motor og anlæg og så købe anlæget senere?

De motore jeg har set på er:
The waps .28 - (link fjernet)
og hyper 8 port - (link fjernet)

Hvad er bedst? Er der noget med at .28 er for meget for en buggy? osv...?! smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Rex-X + motor
  • #1   18. feb 2006 Hvis du alligevel vil skifte motor i den, syn's jeg da at det nemmeste ville være at købe en uden motor og anlæg! Og af de 2 motore du linker til ville jeg vælge Hyper 8 ports motoren, da det jo er en motor man også kan kører race med! smiley

    // Andreas


  • #3   18. feb 2006 Andreas: ok, men hvad er "anlæg" helt præcist? servo eller...? og hvad mener du med at man kan køre race med hyper motoren? (jeg er rimelig ny i "rc-verdenen" :P)

    Anders: ellers tak. nu er det jo rex'en jeg har forelsket mig i smiley

    Joachim: ?


Kommentér på:
Køb af Rex-X + motor

Annonce