{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Støddæmper {{forumTopicSubject}}

Så jeg er ude efter at udskifte de 2 støddæmpere der er i stykker - desværre koster de orig. 60€ for et sæt for eller bag og så er det jeg begynder at søge rundt omkring..

Så, GPM, nogle der har erfaring med dem, godt nok for kina men kan finde ret meget ekstra til Yeti'en..

Iccom, skulle meget gerne have nogle fjedre der passer fra Himoto, eneste minus er at de ikke skriver hvad længde de er.. selv Himoto gider ikke engang selv - super fantastisk..

Jeg søger nogle 90-100mm i fronten og 125-130mm til bagi, hvis nogle skulle være i tvivl..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støddæmper
  • #1   24. dec 2015 Prøv at hente manualen med reservedelsnumrene på de biler du mener at de passer fra. Dér er der nogle gange oplyst flere detaljer

  • #2   24. dec 2015 Støddæmpere er en af de ting jeg har lært at købe mærkevare af medmindre det er til sløve skala kravler biler hvor dæmperne ikke er belastede på samme måde,har prøvet for mange billige mærker bla gpm som er lækkede sprunget knækket bøjet osv gennem årene til jeg gider flere af dem.
    Men tør du tage chancen har rcmart et stort udvalg
    http://www.rcmart.com/damper-kits-damper-c-389_390.html
    Bruger crawler herinde har haft nogle gmade til salg,men pas på med at handle med ham for køber du et komplet sæt dæmpere altså 8 stks til en bil der skal bruge 8 stk fra ham sender han dig 2 stk for 8 stks ny pris ved forhandler,fed forretning for ham men vil ikke uddybe nærmere hvad jeg mener om den slags sælgere.


  • #3   24. dec 2015 Kan godt se din pointe - de skal jo holde til noget - så nytter det ikke at man købe nogle billige nogle..

    Jeg ville bare ønske der var bedre udvalg inden for EU, så man ikke skal bekymre sig om told og venter op til 1 måned på dele..


  • #4   24. dec 2015 Rcmart er desværre den eneste forhandler jeg lige kender som sælger dæmpere i str,går ud fra det er til din yeti så dem til fronten der burde du kunne bruge nogle opgraderings dæmpere til en emaxx så som proline powerstroke gmade osv eller fordæmpere til en axial wraith som også fåes fra flere mærker af gode dæmpere,de bagerste der er jeg lidt usikker kan ikke lige huske alle længder i hovedet men hpi wheelie king var frygtelig populær for nogle år siden og dens dæmpere var vist ca den længde ?
    Der kunne man også få opgraderingsdæmpere til af flere mærker så måske en mulighed ?
    Ellers skal du over i 1/8 dæmpere for de gamle kyosho dæmpere til twin/madforce er vist også den længde eller dæmperne fra de gamle inferno biler for de var ikke så tykke som 1/8 dæmpere er idag ?


  • #5   24. dec 2015 Ja det er det - nå ente med midlertidigt at tage mine forreste standard shocks fra min Slash - De er lidt længere men gør så også at den bliver holdt oppe.

    Eneste minus er de progressive springs - kunne også være jeg skulle lægge tykkere olie i, mener jeg har 500# i nu..

    Værre er det med de motorsæt jeg har bestilt her i julen - så indtil videre er der isat 12t 550 brushed motor fra traxxas med esc - Gid de fabrikanter gad at lave et universalt stik, så det bliver med bananstik på traxxas stikket om til deans.. haha, med en "smule" elektrisk tape.. det skal ikke holde for evigt smiley

    Total klamphuggeri..


  • #6   24. dec 2015 Jeg lodder konsekvent Tplugs/deans på alt der bruger 2-3s lipo og så guldstik på kraftigere lipoer/modeller,ville egentlig gerne prøve noget andet en deans men jeg har ca 25 lipoer af de små2-3s pakker så skal de alle loddes om og modellerne til dem så begynder det er at blive for bøvlet kontra at leve med dem.

  • #7   24. dec 2015 kig evt her
    http://www.kullagergrossisten.se


  • #8   25. dec 2015 Kig lige i min annonce om du kan bruge dem jeg har liggende...
    Kigger lige kasserne igennem om jeg har et sæt på 100 mm...
    Skriv i pm....tror jeg har nogle liggende....
    mvh
    Brian F.


Kommentér på:
Støddæmper

Annonce