{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spektrum dx3r brugsanvisning på dansk
  • #1   1. jan 2016 jeg har ikke set en manual til en dx3r på dansk. rækkevide ja det passer nok med 100 meter og ja 6-8 cm er også ok afhængig af modtager, ved ikke om man kan købe ny antenne med de gamle kunne man bruge et stykke ledning de nye er noget der ligner coax ledning

• #2   2. jan 2016 Du kommer ikke til at finde en manual på dansk.
    Rækkevide bør umiddelbart være langt over 100m, med mindre du har voldsomme lokale forstyrrelser. I fri linje bør du have omkr. 500m.
    Antennens længde kommer an på hvilken modtager du har, så måske du kan fortælle os det?
    Jeg har SR3100 og der er antennen ca. 20cm lang, men den modtager jeg havde til min gamle DX3.0 var antennen noget kortere. Det var en SR300 modtager. Uden at jeg lige kan huske det lyder det ikke forkert med lidt under 10cm.
    Jeg kan ikke anbefale at begynde at rode med antennerne. Så hellere købe en ny modtager. De er nøjeafstemt i både længde og intern modstand ift. resten af udstyret, og selv meget små udfald kan få konsekvenser for performance.

• #3   2. jan 2016 Har målt efter. Den jeg har siddende i bilen er en SR 3100 og den er 20 cm lang. Jeg har en ekstra liggende den hedder SR 3300 T og der er aftenen ca 8cm

Kommentér på:
Spektrum dx3r brugsanvisning på dansk

Annonce