{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  X-Maxx levering?
  • #1   4. feb 2016 Var ude i morfars i går der så jeg de havde et par kasser men om der var nogle i ved jeg ikke

  • #2   4. feb 2016 Okay. Må lige prøve at høre om de har nogle på lager. Jeg har fået besked om der går yderligere mindst 2 uger før trisdan får deres hjem smiley .
    Andre der har hørt nået om dem?
    Der er massere rygter på nettet om de har været trukket tilbage for at få rettet nogle børnesygdomme osv. Men intet er bekræftet fra traxxas. smiley


  • Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 117
    #3   4. feb 2016 Hej Kim! Er det denne her: http://www.rckwebshop.dk/shop/trx77076-4-x-maxx-4wd-7775p.html
    Hvis ja, så er den på lager hos RCK smiley Så den nemlig i går.....


  • #4   4. feb 2016 Har lige været i Holte hobby der har de den på lager der var to ude på gulvet

  • #5   4. feb 2016 Mange tak for info Jimmy. Skal lige finde ud af hvad de koster der så smiley

  • #6   4. feb 2016 trods viden på området er man jo desværre forbudt at udtale sig om noget på dette forum, af vidst selv-udvalgte moderatore på RCg.

    er virkelig ked af at høre du stadig venter på dine.. smiley


  • #7   4. feb 2016 Jeg blev ringet op fra Holte for et par uger siden, fordi jeg stod først på listen for at få dem - så derinde har de haftdem et stykke tid!

  • #8   4. feb 2016 @ DJ,

    jeg tror det er måden man fremlægger viden? =)

    @ Kim

    Det ser ud som om der er flere i DK der har dem på lager, det ligner mest af alt lige der du har bestilt at de ikke har den på lager, de har nok allerede udsolgt, det har så vidt jeg ved også været en super populær bil, og oftest kan det godt betale sig at vente lidt, på at den lokale for den på lager =)

    Jeg kender godt hvordan det er når det kilder i fingerne, men med sådan et bæst tror jeg man for brug for support og hjælp, derfor er det superlækker bare lige at tage bæstet med til "den lokale" og lige få lidt skrue hjælp =)

    Ang børne sygdomme, så tror jeg ikke du skal være nærvøs, jeg kender er par stykker der har fået lov at smadre dem rundt uden problemer, selv prøvede jeg en af de aller første for snart 3 måneder siden, og den bil køre stadig uden problemer, men det er min objektive holding, og det kommer ved alt sammen ned til, måden man køre på, hvor meget man pryler grejet og rent held tænker jeg ?





  • #9   4. feb 2016 Wingman:
    Ja folk opfatter jo det skrevne sprog forskelligt ik..
    men den lader jeg ligger der, for ikke at ødelægge denne fine tråd med hadefulde post fra flere sider.

    Faktum er, hvor end det piner mig at sige.. at levering af denne nye model, ikke er gået som forventet, og så kan mærke racister da godt gi Traxxas skylden, hvis de for det bedre med det..
    men det er ikke problemet i mine øjen.

    Har haft min X-Maxx "længe" nu, og har ingen problemer oplevet, og intet knækket.!


  • #10   4. feb 2016 ja, det lidt ærgerligt at reglerne er sådan, men det må man jo overholde, eller tage i en privat besked.

    Det lader åbenbart til at det kun er Trisdan, der ikke har dem på lager så. Troede ellers jeg havde undersøgt "marked".

    Ang lokal pusher, så er der ikke lige nogen i nærheden af hvor jeg bor. Men har handlet hos trisdan gennem et års tid, så derfor faldt mit valg der igen. Der er 1,5times kørsel derned, så det ikke fordi jeg overrender dem


  • #12   10. feb 2016 der kommer et kabel der skal udskiftes... smiley
    så må vi se om det klare ærterne.. smiley
    for dem der har handlet bilen i dk, kan det aldrig blive et problem, da vores købelov dækkers os godt ind..
    mere surt er det for dem der har handlet udenlands, de har lidt mere arbejde med deres garanti..


  • #13   14. feb 2016 Morfars Aarhus har den i butikken

  • #14   14. feb 2016 Jeg hentede 2 stk hos Holte hobby, så fik mine biler smiley

Kommentér på:
X-Maxx levering?

Annonce