419 visninger
|
Oprettet:
Thunder Tiger ek4-s2 {{forumTopicSubject}}
nogle der ved hvor jeg kan download manualen til den ?
vh
willi
jun 2004
Følger: 1 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 9
jun 2004
jun 2004
de er så snot langsomme... jeg er MEGA utilfreds med dem... en ting er at deres leverandør ikke kan levere det er ik deres skyld... men de skal sku lære og ringe igen når de lover det.... det er ligesom om at nye potentielle kunder bliver skubbet tilside for de kan tage sig af deres større kunder... er igang med at finde en leverandør af Thunder tiger dele har også fundet en.. men de levere ik til DK endnu ... men når de gør.. så er det til HALV PRIS det bliver godt
jun 2004
og beklager.. den besked var slet IKKE møntet¨
på Niels..
håber ikke du blev stødt over dt NIels, ellers beklager jeg
jun 2004
Jeg havde bestilt en sending af dele til min EK4
for 3 uger siden... de siger at de vil komme hjem den efterfølgende tirsdag.. så jeg kunne bare kigge op (bor ca. 30 km væk derfra) jeg kommer derop.. ingen af delene var kommet... de ville komme senere på dagen.. helt iorden... jeg ringer så senere , hvorefter de beder om mit nummer og de vil ringe igen dagen efter... dette gør de ikke så jeg ringer igen og høre omkring de dele.. der var ingen der vidste noget, så de ville ringe til mig igen efter nogle timer... dette sker heller ikkke......... så blev jeg lidt tosset .. jeg kørte op i forrentningen idag, der beklagede de over den service jeg havde fået og de lovede at ALLE mine dele ville komme tirsdag.... Hmmm skaljeg tro på den...... tror jeg køber en ny bil... HPI savage25 og venter med at købe dele til min EK4 til det går iorden med den hjemmeside som jeg har fundet... for Holte kan man da ik stole på
jun 2004
Thunder Tiger ek4-s2