{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Spørgsmål angående Spektrum. {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har 4 spørgsmål.
Nu til sagen :
1. når jeg er inde på Spektrums hjemmeside under Spektrum DX3 ( http://www.spektrumrc.com/Products/Default.aspx?ProdID=SPM2030F ) står der, at man får 2 modtagere med når men køber senderen, men gælder det ALLE steder? Hvis der er nogen der ved noget om det ved de så også om det gælder ved rcmart.com?

2.
Hvad hvis to der kører begge har et Spektrum anlæg, kommer de så ikke til at styre hinanden, da den jo ikke ved hvilken modtager den skal fange ( eller gør den)
3.
Hvad er forskellen på "ZERO PEAK" og "DELTA PEAK" ( på ladere)
4.
Nogen der ved hvilket af disse to mærker der performerer bedst?
http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=421_52_351&products_id=12623 og http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=421_52_351&products_id=12674
//Marcus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål angående Spektrum.
  • #1   6. mar 2006 Svar på 2.:
    Sender og modtager kender hinanden. Første gang man skal anvende et Spektrum system skal sender og modtager finde hinanden. Når man så skal køre tænder man så senderen der finder en ledig kanal, og kommiunikerer dette til modtageren.

Delvist svar på 3.:
    Delta Peak betyder at laderen kan mærke når batteriet er fuldt opladet. Det gør den ved at måle på volten i batterierne. Når batteriet er fuldt vil volten begynde at falde lidt, og på de bedste ladere kan man indstille hvor meget volten skal falde pr. celle før laderen slår fra.
    Jeg har ikke hørt begrebet Zero Peak før, så jeg tør ikke byde på hvad det betyder.

VH Poul Steen
    Falck-Racing, Aalborg

• #3   7. mar 2006 Kig også på Nomadio Sensor (link fjernet)

Den bruger frekvens Hopping, så den skifter automatisk kanal 2-6 gange i sekundet. Det er Teknik Nomadio har taget fra deres militære produkter, teknik der gør dem næsten 100% imune over for forstyrrelser.

Og så er en Sensor nu på 4 kanaler, og den er født med den Telemetri som man skal købe dyrt til en Spektrum.

• #4   7. mar 2006 - Jesper Christensen - : Så er det jo så bare om intellect er bedre en GP, men tar bare g-maxx'en den er også normalt dyrest og nu er den billigst smiley
    Poul Steen H : Okay, så ved jeg da hvad "DELTA PEAK" er, så skal jeg jo bare vide hvad "ZERO PEAK" er.
    Jonathan M : okay det vil jeg prøve så.
    Jesper R : Det er ALT for dyrt til mig, og desuden sælger rcmart.com det ikke, men tak for infoen.

Kommentér på:
Spørgsmål angående Spektrum.

Annonce