{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Hvilken bil har jeg?? {{forumTopicSubject}}

jeg har købt en bil rc bil, mærket er en kyosmo brændstof, det er en on-road (banebil), men jeg mangler lidt reservedele (gearing), men forhandleren i holte skal vide hvilken bil det er, på motoren står der vist gx 11 eller noget i den stil..
Jeg har også et lille problem til at få den til at tage omdr fra bunden af, hvilket kan det skyldes, jeg har prøvet at justere den så godt den kan, men den skal langsomt op i fart inden den tager ved (ca 50 meter, før den yder ordentligt) Det er en ny gløderør, og nyt brændstof, 20% med en lidt olie i fra den lokale hobby mand..

Der udover er jeg ved at skøbe en hel ny off-roader fra cen, men er det et okay mærke, eller skall man vælge noget andet? Bilen koster 3585 med alt incl?

Håber nogle kan hjælpe mig med min nye sjove hobby... det er sgu skægt.. ;o)

på forhånd tak, billeder kommer af min kuosmo..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bil har jeg??
  • #1   11. feb 2004 Hej. GX11 lyder rigtigt. Det er en 0.11 kubik tomme motor. Det er Kyosho der laver den. Det med at finde ud af hvilen bil du har, er ikke nemt. måske hvis man kunne se nogen billeder af den?? Du har problemer med at få omdr. fra bunden. Det kunne tyde på at den får for lidt brændstof. Det er vigtigt at der kommer ganske lidt røg ud af udstødningen, den når du kører? gør der det? Hvis ikke skal den have mere brændstof. Jeg har selv en CEN off-roader, og jeg kan varmt anbefale den. Jeg er utrolig glad for min. Og har ikke haft problemer overhovedet..

  • Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    jan 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   14. feb 2004 Hey Alex, tak for dit svar.. Jeg har ikke bemærket om den ryger meget, men det tror jeg ikke den gør..jeg er kommet i et nyt problem.. Hvis bilens hjul ikke rører jorden, vil den gerne tage omdr og starter perfekt, men så snart den kommer på jorden vil den ikke tage gas, og går ud efter ca 10sekunder.. Hva kan det være? alt synes iorden, har renset dyse osv osv kan det være motoren der er færdig? den skullle ikke ha kørt ret meget.. Bilen er forresten en som denne...


    (link fjernet)

    håber du eller en anden kan hjælpe...


  • Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    jan 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   14. feb 2004 ups vaculex og undertegnede er samme person.. der gik lidt fisk i min oprettelse... :o(

  • #4   17. feb 2004 off-road.. Det jeg har hørt om CEN biler... er ikke noget at råbe hurra for smiley Jeg ville vælge en SAVAGE fra HPI eller Den "nye" Assosiated MT med 2 gear + bak RTR. de er lidt dyrere men holder også bedre. Vis det er MT. Kender en som købte en CEN men har haft den i 2 måneder men vil have noget andet nu. Det er bare hva jeg har ført + min mening om CEN Racing

  • Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Svar: 6
    #5   1. mar 2004 Hej Kelvin C. Jeg står for at skal købe en Monster Truck, og kan ikke rigtig bestemme mig. Jeg kan se at du har udtalt dig om en CEN bil. (Ikke for godt) Men det er heller ikke sådan en jeg har kigget på... Men har du så en mening om TRAXXAS T-MAX i forhold til en HPI SAVAGE? Det er nok et dumt spørgsmål til en der har sådan som din, men jeg spørger nu alligevel.

  • Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Svar: 6
    #6   1. mar 2004 Hej Kelvin C. Jeg står for at skal købe en Monster Truck, og kan ikke rigtig bestemme mig. Jeg kan se at du har udtalt dig om en CEN bil. (Ikke for godt) Men det er heller ikke sådan en jeg har kigget på... Men har du så en mening om TRAXXAS T-MAX i forhold til en HPI SAVAGE? Det er nok et dumt spørgsmål til en der har sådan som din, men jeg spørger nu alligevel.

  • Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Svar: 6
    #7   1. mar 2004 Hej Kelvin C. Jeg står for at skal købe en Monster Truck, og kan ikke rigtig bestemme mig. Jeg kan se at du har udtalt dig om en CEN bil. (Ikke for godt) Men det er heller ikke sådan en jeg har kigget på... Men har du så en mening om TRAXXAS T-MAX i forhold til en HPI SAVAGE? Det er nok et dumt spørgsmål til en der har sådan som din, men jeg spørger nu alligevel.

  • Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Svar: 6
    #8   1. mar 2004 Hej Kelvin C. Jeg står for at skal købe en Monster Truck, og kan ikke rigtig bestemme mig. Jeg kan se at du har udtalt dig om en CEN bil. (Ikke for godt) Men det er heller ikke sådan en jeg har kigget på... Men har du så en mening om TRAXXAS T-MAX i forhold til en HPI SAVAGE? Det er nok et dumt spørgsmål til en der har sådan som din, men jeg spørger nu alligevel.

  • Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Svar: 6
    #9   1. mar 2004 Hej Kelvin C. Jeg står for at skal købe en Monster Truck, og kan ikke rigtig bestemme mig. Jeg kan se at du har udtalt dig om en CEN bil. (Ikke for godt) Men det er heller ikke sådan en jeg har kigget på... Men har du så en mening om TRAXXAS T-MAX i forhold til en HPI SAVAGE? Det er nok et dumt spørgsmål til en der har sådan som din, men jeg spørger nu alligevel.

  • Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Svar: 6
    #10   1. mar 2004 Sorry. Ny i det her.... Håber I kan bære over med mig:o)

Kommentér på:
Hvilken bil har jeg??

Annonce