223 visninger
|
Oprettet:
hvilken EL MT skal jeg vælg??? {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Traxxas E-maxx nu og den er jeg rigtig glad for, men jeg vil gerne ha flere EL monster truck´s men ved ikke rigtig hvad der ellers findes og om der er nogen der kan måle sig med min E-maxx.... er der nogen der har erfaringer med andre mærker og modeller... evt. hvor man kan købe dem og hvad de koster ???
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 15 Emner: 41 Svar: 1.467
Men E-Zilla er også super cool.
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 76 RC-enheder: 105 Emner: 78 Svar: 1.604
Så hvis jeg var dig ville jeg smide nogle penge i E-maxx´en og få endnu mere power ud af den. Skal vi i øvrigt ikke se den på galleriet? Jo flere jo bedre ;o)
Alternativt vil jeg give Peter K ret i at clodbusteren er stor og grum, men der er ikke så meget power i den som standard, men den kan formentlig køre over hvad som helst.
Ellers er der jo også nogle af de billigere baghjulstrukne Tamiya MT´ere, som Blackfoot og relanceret Lunchbox, som man sikkert godt kan få noget sjov ud af.
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 4 Emner: 6 Svar: 12
apr 2004
Rent performancemæssigt halter Tamiyas MT´ere langt efter de to andre, men det er stadig biler af en fin kvalitet, og så kan man jo få lov at samle dem selv.
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 15 Emner: 41 Svar: 1.467
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 4 Emner: 6 Svar: 12
Det med at samle bilerne selv er nok ikke lige mig... ikk fordi jeg ikk ville kunne finde ud af det men er nok mere til det med at købe noget der bare virker fra når jeg modtager det he he
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.761
der er en anmeldelse på rcinfo om den.. og ham der anmeldte den synes den er fin.. han har vist os planer om at smække brushless i den
apr 2004
Hvis du handler hos Tower, så hold øje med de kampagner der er på forsiden af deres hjemmeside, her kan du ofte spare op til 40 dollars, hvis du køber for et vist beløb.
hvilken EL MT skal jeg vælg???