{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
223 visninger | Oprettet:

hvilken EL MT skal jeg vælg??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Traxxas E-maxx nu og den er jeg rigtig glad for, men jeg vil gerne ha flere EL monster truck´s men ved ikke rigtig hvad der ellers findes og om der er nogen der kan måle sig med min E-maxx.... er der nogen der har erfaringer med andre mærker og modeller... evt. hvor man kan købe dem og hvad de koster ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken EL MT skal jeg vælg???
  • #1   12. mar 2006 Min favorit er helt klart en Tamiya Clodbuster, med et eller andet sygt chassis smiley
    Men E-Zilla er også super cool.

• #2   13. mar 2006 Jeg tror ikke du finder noget der måler sig med E-maxx rent performance mæssigt. Det skulle lige være Kyoshos twin force, som motormæssigt matcher E-maxx´en. Den har dog ikke uafhængig affjedring på baghjulene.

Så hvis jeg var dig ville jeg smide nogle penge i E-maxx´en og få endnu mere power ud af den. Skal vi i øvrigt ikke se den på galleriet? Jo flere jo bedre ;o)

Alternativt vil jeg give Peter K ret i at clodbusteren er stor og grum, men der er ikke så meget power i den som standard, men den kan formentlig køre over hvad som helst.

Ellers er der jo også nogle af de billigere baghjulstrukne Tamiya MT´ere, som Blackfoot og relanceret Lunchbox, som man sikkert godt kan få noget sjov ud af.

• #3   13. mar 2006 ok... nej har ikke fået sat min E-maxx på galleriet endnu... jeg skulle jo nok ha taget nogen billeder af den da jeg fik den ... nu ligner den noget der er løgn... men hvis man ikk kører den hårdt så er det jo heller ikke sjovt he he jeg har kigget meget på den der hedder E-zilla og den ser meget fed ud og bliver oss sammenlignet med E-maxx´en i et engelsk forum hvor de står meget lige... og den koster ca det samme som E-maxx´en men mit problem er så hvor jeg får reservedele til den henne uden at skulle vente alt for længe på delene... jeg har faktisk ikk kigget så meget på tamiya endnu men har hørt meget godt om mærket........

• #4   13. mar 2006 Udfra hvad jeg har læst mig til er E-zillaen meget lig E-maxx´en, men jeg kender ikke til nogle steder i Dk hvor den kan købes, men Towerhobbies forhandler den, og der er det jo blot et spørgsmål om penge, der afgør hvor hurtigt delene skal frem ;o)

Rent performancemæssigt halter Tamiyas MT´ere langt efter de to andre, men det er stadig biler af en fin kvalitet, og så kan man jo få lov at samle dem selv.

• #5   13. mar 2006 Læg mærke til at E-Zilla er en del mindre end E-Maxx, bare så du ikke blir´ skuffet.

• #6   13. mar 2006 ok tak... det havde jeg ikke set... har set et filmklip med E-zilla´en og den rykker da rimelig godt syntes jeg ... hvis man handler hos Towerhobbies, handler man så i USA ??? Nu tænker jeg på sådan noget som told og moms... risikere man at skulle af med ekstra penge når den kommer ind i landet ??

Det med at samle bilerne selv er nok ikke lige mig... ikk fordi jeg ikk ville kunne finde ud af det men er nok mere til det med at købe noget der bare virker fra når jeg modtager det he he

• #7   13. mar 2006 hey køb den der største el mt der findes.. de har tilbud på morfars til 2000kr!!! normalt 3500 havde selv planer om at købe den men har ikke lige penge til den..
    der er en anmeldelse på rcinfo om den.. og ham der anmeldte den synes den er fin.. han har vist os planer om at smække brushless i den smiley

• #8   14. mar 2006 Yes Towerhobbies er fra USA, og du skal ca. lægge 25 % oveni totalprisen, som du skal betale til postvæsenet ve levering + 70 kr. i fortoldningsgebyr.

Hvis du handler hos Tower, så hold øje med de kampagner der er på forsiden af deres hjemmeside, her kan du ofte spare op til 40 dollars, hvis du køber for et vist beløb.

Kommentér på:
hvilken EL MT skal jeg vælg???

Annonce