RC Tankers DK {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen jeg har taget mig den firhed at lave en lille Facebook side for alle os med interesser for RC Tanks og andre former for militære køretøjer i håb på at vi kan få bygget et stort fællesskab op og måske få lavet nogle fede kampe og arrangementer her i landet
Og da jeg ikke lige kunne finde en anden side hvor der var noget om det her i landet så gjorde jeg det så vi kan få delt vores kærlighed for militære køretøjer
Så i er meget velkomne til at komme og være med i fællesskabet og dele budskabet så vi kan få det her op og køre
Panzer vor! alle tankers
www.facebook.com/RcTankerDK/
apr 2015
Følger: 28 Følgere: 414 RC-enheder: 66 Annoncer: 24 Emner: 2 Svar: 318
Se min profil for hvad jeg har af køretøjer.
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 49 RC-enheder: 4 Emner: 22 Svar: 550
Men jeg bruger heller ikke facebook, og kommer heller ikke til det.
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 202 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 108 Svar: 3.297
apr 2016
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 4
apr 2016
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 4
Min lille Torro / WSN T 34/85
Jeg må sige, at den faktisk overrasker mig.
Selvom den er helt standard ingen metaldele ingen metal gearkasse, metal hjul, metal tracks, metal løb, alt er i plast
Og på trods af det, så overraskede den mig med sin præstation.
Lydeffekterne er virkelig fede, den kører super godt dog, er dens kontrol en smule klodset
Da du bruge den venstre styrepind til at køre frem og tilbage, og den højre styrepind til venstre og højre, men på samme tid, det bruger den venstre styrepind til at styre tårnet til venstre eller højre, og den højre styrepind til at hæve eller sænke kanonen, så du vil meget nemt komme til at dreje tårnet ved en fejl, mens du vil køre frem eller tilbage
Men ellers er det en fantastisk og imponerende RC Tank trods sin pris
https://www.youtube.com/watch?v=eU2AM6BIL30
RC Tankers DK