{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Træning på Vejle onroadbane med elbiler i sommerhalvåret {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens
Jeg søger nogen der ligesom jeg bor i, eller meget tæt på Esbjerg, og som gerne vil køre onroad på bane, i håb om at vi kunne finde ud af noget fælles transport for at komme til den klub ( Vejle minirace ) der har til huse på køreteknisk anlæg i Vejle og køre lidt onroad gerne nogle gange i måneden eller mere her henover sommeren.

Den eneste grund til dette emne er at jeg meget gerne vil ud at køre på en bane og helst med rimelige forhold såsom strøm og skruepladser, men mest af alt fordi jeg af helbredsmæssige årsager ikke har kørekort, ellers lånte jeg bare en bil og kørte selv.

Håber der er nogen seriøse mennesker der bider på...... smiley

mvh Verner


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning på Vejle onroadbane med elbiler i sommerhalvåret
Kommentér på:
Træning på Vejle onroadbane med elbiler i sommerhalvåret

Annonce