{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Dæk og fælge? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe nogle dæk og fælge til min Savage X, her efter den første.

Men jeg ved ikke hvilke jeg vil have...

De krav jeg har er at de skal være meget performance fixeret, de skal få min savage til at køre bedre, og de skal også bruges på bane...

Jeg har også nogle helt præcise spørgsmål, hvad er bedst, skal de være brede eller smalle, skal de være
høje eller lave (fælgen), hvad med profilen på dækkene?

Skal jeg gå efter HPI´s Dirt Bonz eller HPI´s Nubz ( dem som sidder på en Hellfire, de er lidt smallere end Dirt Bonz)

Eller hvad med Proline 40 series, er de gode? er det nødvendigt at bygget min bil om fra 17mm hex til 23mm hex for at passe deres 40 series dek og fælge?

Imex har også nogle fælge gælge som gører bilen rigtig bred. Min bror har dem på sin bil med HPI Dirt Bonz.
Link: http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7772
Er det godt eller dårligt at bilen er blevet så bred?

Hvad med sporviden, skal den værre smallere eller bredere?

Ellers bare kom med en masse gode tips og idéer...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæk og fælge?
Kommentér på:
Dæk og fælge?

Annonce