{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

monster moddet iwaver mt!!! {{forumTopicSubject}}

jeg skal til at modde en iwaver mt 04.
den vil derefter blive sat til salg for højestbydene her på rcg.
det jeg har planer om at gøre ved den er at smide rigtig esc i den og stor motor min speed 300 og servo i som den iwaver jeg har i min profil
så ville høre jer ad herinde hvad i har af bud på jeg skulle smide i ?
og nej det bliver ikke en 10 sek bil, den jeg har moddet med mini-t esc og speed 300 og servo funker perfekt og er meget syg, kan ikke sammenlignes med alm tunet iw eller mini-z.. og køber man en iw eller mini-z og køber de vildeste hop ups til den ender den let med at koste over 2000 kr ialt. denne her kommer til at blive solgt for omkring 1000kr alt efter hvor dyre stumper jeg smider i den..kunne evt smide noget i jeres egen mini-z eller iw hvis i ikke kan lave det selv.. er til at snakke med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  monster moddet iwaver mt!!!
  • #1   13. apr 2006 Hehe, glæder mig til at se den...

  • #3   13. apr 2006 dremmel uffe dremmel smiley
    laver selv motormount og sådan smiley
    har jo allerede en iwaver med speed 300 setup smiley
    brushless er lige vildt nok da der så skal helt andre diff i ellers så bliver det en 10 sek bil smiley men kom bare med flere bud.. jeg er desværre ikke på mere før senere da damen skal bruge nettet..
    hilsen kristian


  • #4   16. apr 2006 du kan da bare bruge en Brushless der svarer til en børstet 300 serie motor i effekt.

    En af fordelene ved en Brushless er at den er noget mere effektiv, så man vil få længere køretid(op til 40%) med en motor på samme effekt, ved at vælge Brushless.

    Du vil også kunne finde en Brushless der fylder og vejer mindre, end en Brushed med samme effekt, hvilket igen giver bedre ydelse.....


Kommentér på:
monster moddet iwaver mt!!!

Annonce