rc bådbyg {{forumTopicSubject}}
Nogen der erfaring med båd byggeri, nogle links og gode råd inden start af bygge projektet
Nogen der erfaring med båd byggeri, nogle links og gode råd inden start af bygge projektet
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 228 RC-enheder: 72 Annoncer: 4 Emner: 26 Svar: 1.144
Der er stor forskel på at samle en billing boat byggesæt eller bygge scratch fra billeder eller tegninger,prøv evt at søge den båd type du ønsker at lave i galleriet herinde og så tage kontakt til ejeren hvis du finder en med lignende projekt om han har et par tips og ideer han vil dele ud af.
Der er også den helt klassiske bog fra min ungdom
https://books.google.dk/books/about/Komma_s_modelbygger_h%C3%A5ndbog.html?id=laoFtwAACAAJ&redir_esc=y
Den har altså stadig mange gode tips ideer og billed illustrationer,den har været tilgængelig på de danske biblioteker men da jeg ikke har sat mine ben sådan et sted de sidste 20 år ved jeg ikke om de stadig har den ?
aug 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 228 RC-enheder: 72 Annoncer: 4 Emner: 26 Svar: 1.144
Men kontakt evt en af dem keg nævnte længere oppe,brian og javaslæden er til hurtige både og allan nok mere ril scratch bygning og specielle projekter,der er med garanti flere herinde det er bare de 3 jeg kender til,husk og post billeder undervejs.
rc bådbyg