{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Bazooka - Bazooka Extreme?.. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg har næsten lige invisteret i en Atomic Warhead, men sidder allerede og savler over nogle 1:8 biler.. lidt større, lidt hurtigere.. og masser af lir smiley

Så tænkte jeg.. sådan en må jeg have.. og efter at have set mig lidt omkring er jeg kommet frem til at "Bazooka"-bilen skulle være ret god.
Den ser ret god ud pris mæssigt da jeg ikke har lyst til at fyre 6000+ kr,- af på en bil når jeg er så ny på dette område.

Efter lidt søge tid fandt jeg som sagt frem til denne Bazooka, men kommer forbi denne side: http://www.happysale.dk/ hvor man kan købe "Bazooka" og "Bazooka Extreme"

Links
-------
Bazooka: http://www.happysale.dk/product_info.php?products_id=164
Bazooka Extreme: http://www.happysale.dk/product_info.php?products_id=557

Da jeg ser Extreme versionen tænker jeg jo straks: "MERE POWER!!"..

Men her er så mine spørgsmål:
1. Er de her "Bazooka"-biler gode?
2. Kan det betale sig at købe "Extreme" versionen?
3. Tror i at "Extreme" versionen er sådan en som laver wheelie istedet for at køre "normalt" når man giver gas?.

Med spørgsmål nummer 3 mener jeg, at hvis jeg f.eks giver den en ordenlig gang gas, vil den så accelerere hurtigt, eller vil den bare begynde at køre på baghjul, og dermed "koste tid"?..

Håber i forstår hvad jeg mener og at i kan hjælpe.

Mvh.

// MC

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bazooka - Bazooka Extreme?..
  • #1   24. apr 2006 det ihvertfald en PISSE god motor der sidder på den extreme!!

• #2   24. apr 2006 tjek interware... de er lidt billigere der... men de er heller ikke på lager i øjeblikket (så vidt jeg kan se)

• #3   24. apr 2006 Jo, man må sige at de er billigere.. endda ret meget smiley

(link fjernet)
    Dette er et link til "Bazooka Pro", hvilket jeg umiddelbart kan se er den samme som "Bazooka Extreme", eller er det bare mig der er blind?.. smiley
    Plus at denne her bliver leveret med Alu dele..

Nå ja.. syntes dog ikke at jeg kan se trækstart på "Bazooka Pro" modellen.. det syntes jeg er sejest.. smiley så hvis nogle kan bekræfte at det er de samme, og at de har trækstart ville det være nice, for så skal jeg da snart have ny bil smiley

På forhånd tak.
    // MC

• #4   24. apr 2006 Ok, jeg er blind.. har fundet trækstarten nu.. så det er ligemeget, men ville være cool hvis nogle kunne se om det er samme motor etc..

Mvh.
    // MC

• #5   24. apr 2006 Du kan jo spørge ham her : Link http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9916

• #6   24. apr 2006 Alt tyder på at det er den samme.. Tak for linket Lars..

Jeg bliver nok nød til at låne de sidste penge et sted, kan ikke vente på at jeg får lån smiley
    Den er for vild den maskine..

// MC

• #7   24. apr 2006 Den skulle meget gerne have midterdiff. har den det som jeg er MEGET tæt på 100% sikker på den har så kan den ikke gå på baghjul ligemeget hvor meget du prøver da den ligeså snart forhjulende løfter sig fra jorden mister alt kraft på baghjulende og sender den over på forhjulende.

• #8   24. apr 2006 Svar på spørgsmål:

1 De er en efterligning af Inferno buggyerne så helt dårlige er de i hvert fald ikke. Så hvis du ikke har pengene til at købe en dyr og god bil så tror jeg det vil være en fin bil.

2 Jeg ville ikke købe extreme versionen da motoren er alt for står til den bil. Normalt kører en buggy med en 3.5ccm motor så til løb og sådan vil du slet ikke kunne bruge bilen. Den motor der sidder i den er bygget til monster trucks

3 Kig ovenfor

• #9   24. apr 2006 Jeg takker for alle dine svar Jarl B, men jeg tror jeg køber den der Pro version fra interware.dk det er super billigt med alle de alu dele i..
    Jeg skal jo bare fræse afsted i løbet af mine 2 første biler, så kan det være at løb kommer senere..

Men igen, tak for hjælpen, det er altid dejlig med flinke mennesker der kan hjælpe sådan nogle nybegyndere smiley

Mvh.
    // MC

• #10   25. apr 2006 Så er der osse lige det er ham der har "Unhappy sale" er en total fusker han praler med at ha super service osv. men når man kommer med en monstertruck der er gået i stykker bare fordi det er kørt over en træsko så får man at vide at det er fordi man ikke har indstillet bilen rigtigt og ja sig mig lige WTF ska det betyde???
    fordi den triller over en træsko skal en mt sq da ikke knække både fælg, bærearme og støddæmper tårne!!!
    Det har jeg ihvert fald aldrig set hverken en Savage eller en T-Maxx gøre
    Så min anbefaling er lad vær med at handle ved happysale for der er stor risici for at man bliver skuffet

• #11   25. apr 2006 Jamen vil det sige at de bazooka biler er nice?
    Og Jarl hva mener du med at den er for stor i motor´n
    er den for hidsig??

Mvh Steffen

• #12   26. apr 2006 Jeg er da den overbevisning at den ikke kan blive for stor,bare gejl at den kan nappe høns. Hvis i forstår sådan en bette en? Hehe

Kommentér på:
Bazooka - Bazooka Extreme?..

Annonce