Bazooka - Bazooka Extreme?.. {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Jeg har næsten lige invisteret i en Atomic Warhead, men sidder allerede og savler over nogle 1:8 biler.. lidt større, lidt hurtigere.. og masser af lir
Så tænkte jeg.. sådan en må jeg have.. og efter at have set mig lidt omkring er jeg kommet frem til at "Bazooka"-bilen skulle være ret god.
Den ser ret god ud pris mæssigt da jeg ikke har lyst til at fyre 6000+ kr,- af på en bil når jeg er så ny på dette område.
Efter lidt søge tid fandt jeg som sagt frem til denne Bazooka, men kommer forbi denne side: http://www.happysale.dk/ hvor man kan købe "Bazooka" og "Bazooka Extreme"
Links
-------
Bazooka: http://www.happysale.dk/product_info.php?products_id=164
Bazooka Extreme: http://www.happysale.dk/product_info.php?products_id=557
Da jeg ser Extreme versionen tænker jeg jo straks: "MERE POWER!!"..
Men her er så mine spørgsmål:
1. Er de her "Bazooka"-biler gode?
2. Kan det betale sig at købe "Extreme" versionen?
3. Tror i at "Extreme" versionen er sådan en som laver wheelie istedet for at køre "normalt" når man giver gas?.
Med spørgsmål nummer 3 mener jeg, at hvis jeg f.eks giver den en ordenlig gang gas, vil den så accelerere hurtigt, eller vil den bare begynde at køre på baghjul, og dermed "koste tid"?..
Håber i forstår hvad jeg mener og at i kan hjælpe.
Mvh.
// MC
dec 2005
Følger: 70 Følgere: 71 RC-enheder: 10 Emner: 67 Svar: 561
aug 2005
Følger: 56 Følgere: 55 RC-enheder: 1 Emner: 40 Svar: 478
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 15
(link fjernet)
Dette er et link til "Bazooka Pro", hvilket jeg umiddelbart kan se er den samme som "Bazooka Extreme", eller er det bare mig der er blind?..
Plus at denne her bliver leveret med Alu dele..
Nå ja.. syntes dog ikke at jeg kan se trækstart på "Bazooka Pro" modellen.. det syntes jeg er sejest..
På forhånd tak.
// MC
apr 2006
Mvh.
// MC
aug 2005
Følger: 56 Følgere: 55 RC-enheder: 1 Emner: 40 Svar: 478
apr 2006
Jeg bliver nok nød til at låne de sidste penge et sted, kan ikke vente på at jeg får lån
Den er for vild den maskine..
// MC
okt 2004
Følger: 46 Følgere: 44 RC-enheder: 2 Emner: 31 Svar: 1.237
okt 2004
Følger: 46 Følgere: 44 RC-enheder: 2 Emner: 31 Svar: 1.237
1 De er en efterligning af Inferno buggyerne så helt dårlige er de i hvert fald ikke. Så hvis du ikke har pengene til at købe en dyr og god bil så tror jeg det vil være en fin bil.
2 Jeg ville ikke købe extreme versionen da motoren er alt for står til den bil. Normalt kører en buggy med en 3.5ccm motor så til løb og sådan vil du slet ikke kunne bruge bilen. Den motor der sidder i den er bygget til monster trucks
3 Kig ovenfor
apr 2006
Jeg skal jo bare fræse afsted i løbet af mine 2 første biler, så kan det være at løb kommer senere..
Men igen, tak for hjælpen, det er altid dejlig med flinke mennesker der kan hjælpe sådan nogle nybegyndere
Mvh.
// MC
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 128 RC-enheder: 10 Emner: 128 Svar: 5.159
fordi den triller over en træsko skal en mt sq da ikke knække både fælg, bærearme og støddæmper tårne!!!
Det har jeg ihvert fald aldrig set hverken en Savage eller en T-Maxx gøre
Så min anbefaling er lad vær med at handle ved happysale for der er stor risici for at man bliver skuffet
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 9 Emner: 56 Svar: 138
Og Jarl hva mener du med at den er for stor i motor´n
er den for hidsig??
Mvh Steffen
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 9 Emner: 56 Svar: 138
Bazooka - Bazooka Extreme?..