{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Nitro Benz ? % osv. og Failsafe! {{forumTopicSubject}}

Hey!

Nu har jeg jo lige købt, en Revo smiley

Og den skal vel også have lidt nitro smiley

Og har kikket på det der Sidewin 16%!

Er det godt nok, eller skal de være 25% ?

Og fail safe, er det ikk godt at have sådan en fætter ?

Nogle der kender nogle gode ''Fail safe'' ?

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nitro Benz ? % osv. og Failsafe!
  • #1   28. apr 2006 Og hvordan instiller man sådan en fail safe?

Er det noget man selv kan gøre, og skal man skære og samle alle ledninger osv ? :S

hehe

• #2   28. apr 2006 Vis din motor er en 2,5 skal du nok køre på 16% ..
    Du skal bare huske at selv om at der er after-run olie i sidewinder, skal du alligevel købe noget ved siden af...

Failsafe er en rigtig god ide...den sørger jo for at efter du har kørt, ikke står med en revo i 1000 stykker;)

Og der følger jo brugsanvisning med til de fleste failsafes...så det er bare at kigge lidt rundt på nettet:)

//Elmhøj

• #3   28. apr 2006 Du sparer nok penge i sedste ende med en failsafe smiley

• #4   28. apr 2006 Tak Tak smiley

Hvad for noget benz, skal jeg kører med!

Har kørt med Sidewin 16% det var fint nok!

Men der er kommet noget nyt noget, lidt dyre, Power Save hedder det!

nogle der kender det

og er det godt ?

• #5   28. apr 2006 Jeg ville nok hellere holde mig til Sidewinder. Det er noget man kender smiley
    Normalt instiller man sin fail safe ved at trykke set knappen nede i nogle sekunder mens man holder bremsen i bund.

• #6   28. apr 2006 Synes du skal forsætte med sidewinder...og så skal du huske på at det ikke er benzin, men nitro:)

Tror ikke det kan værre meget bedre det nye der du taler...har du da haft problemer med sidewinder, siden du vil skifte???

//Elmhøj

• #7   28. apr 2006 Nej overhoved ikk, men har lige været stoppede med det der Rc, og nu er jeg igang igen, og har bare hørt og det skulle være rigtigt godt!!

Men tror også jeg holder mig til Sidewinder, men det der After run olie, hvordan skal man håntere det ?

Altså skal man bare hælde en lille skjat, nu i en dunk nitro, og ruste, eller ? :S

hehe

• #8   28. apr 2006 nej...man køber en lille tube, de koster ca. 25-35,- kr der hvor du køber rc osv.

Efter hvergang du har kørt, skruer du gløderøret af, og putter 2-3 DRÅBER ned i...trækker 3-5 gange i trækstareren eller hva du nu har:)

Det er også en god ide at købe luftfilter olie...det koster det samme som afterrun-olie, og fungerer ved at du tager luftfilteret af, og putter igen 2-3 dråber af det ned i kaburatoren...i det lange løb, vil din motor holde til mere, uden at du skal udskifte div. dele på motoren...

//Elmhøj

• #9   28. apr 2006 Og du skal IKKE hælde det ned i din nitro dunk...det er ALT for upræcist...

//Elmhøj

• #10   28. apr 2006 Ok tak! smiley

Kommentér på:
Nitro Benz ? % osv. og Failsafe!

Annonce