{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri stik
  • #1   9. okt 2016 Selvfølgelig er nogle bedre end andre smiley nu større selve stikkene er nu flere ampere kan der hives igennem smiley

  • #2   9. okt 2016 Okay kan du nævne nogle af de gode?

  • #3   9. okt 2016 Kører med XT60 på alle mine biler, om det er det bedste ved jeg ikke. Tror der er mange meninger om hvad der er "bedst". Men ved at der er mange som kører med denne type stik.

  • #4   9. okt 2016 De blå EC5 er et udmærket stik, selv køre jeg hardcase uden ledninger, hvor jeg har +/- direkte i (2x 2s) og så en lus imellem, jo flere stik strømmen skal igennem jo større tab,.......

  • #5   9. okt 2016 Kommer vel an på hvad man skal bruge det til smiley selv har jeg HXT 4mm og EC5 på min smiley ville sige XT60 er dårligere end dem mens XT90 nok er en anelse bedre smiley

  • #6   9. okt 2016 Har lige købt en Losi 8ight med ec5 stik på men folk siger man ikke kan købe batterier med det stik på jo man kan godt men det er få steder der har det

  • #7   9. okt 2016 Hobbyking.com er også det eneste rigtige sted at købe batterier smiley

  • #8   9. okt 2016 Men ja udvalget er nok ikke så stort smiley mener hobbyking bruger HXT 4mm, XT60 og XT90 på de fleste batterier

  • #9   9. okt 2016 Kan se at de faktisk slet ikke har batterier med EC5 stik mere smiley så ville det nok være en ide at skifte smiley

  • #10   9. okt 2016 Derfor, køb batterier uden stik, så er et bare at lodde 4/5mm bullet stik på din esc, det eneste rigtige og du slipper for en masse ledninger inden under din kaross,......som til tider også giver problemer med at karossen kan sidde ordenligt,......

  • #11   9. okt 2016 er der noget galt i mange ledninger? ??

    profilbillede
  • #12   9. okt 2016 Køb stik ud fra hvad du skal bruge dem til, du kan undesøge hvor mange Amp der anbefales fra fabrikken til det pågældende stik, passer det til din opsætning så burde du være sikker.
    Jeg har for let hedens skyld valg at bruge deans stik på alle mine biler, så passer alle batterier på alle ECS'er, jeg har ikke haft problemer med deans i forhold til forbruget fra mine biler.


  • #13   9. okt 2016 Men hvis du laver en test med deans stik og tester/måler hvor meget der rent faktisk/tekninsk kan løbe igennem dem af Amp, er det skidt, vi snakker 350+Amp der er bullet-stik langt bedre =5-600amp som forekommer i et 1/8 offroad setup,
    Vi oplevede i klubben at deans blev bløde ved hård belastning/højt amp træk simpelthend gled fra hinanden,.........som så evt ville kunne mærkes som effekt tab og ikke et dårligt batteri, men man vil oftest gi' batteriet skylden,....


  • #14   9. okt 2016 Jeg køre Pt med XT60 og er nu godt tilfreds smiley

  • #15   9. okt 2016 Als, jeg er enig, og som jeg skriver køb ud fra hvad du skal bruge dem til, de biler jeg bruger deans til er mine crawlere og min lille 1-18 de kommer aldrig op på de store Amp størrelser. kom jeg op i de Amp størrelser ville jeg også bruge bullet.
    Som sagt, se på dit Amp forbrug og vælg stik derefter smiley


  • #16   9. okt 2016 Personligt bruger jeg originale Traxxas stik på mine 1/8 biler og batterier, originale Deans på mine 1/10 biler og batterier og JST stik til alt mit smånips.

    Så har jeg fake Deans og fake Traxxas på mine ladere, fordi jeg er nærig smiley

    Deans har et dårligt ry, fordi markedet er oversvømmet af billige og dårlige kopier, der gør som Mikael D siger. Det sker IKKE med de originale i et 6S 1/8 setup.


  • #17   9. okt 2016 Ok havde faktisk tænkt noget traxxas, men skal det stik loddes på bilen? Og originale traxxas batterier i 3's det er rigeligt til bane

  • #18   9. okt 2016 Deans fake eller ej , er helt sikkert bedre end så meget andet ... meeen oplevede selv de godt ku blive meget varme , og at de hurtigt slides op hvis man fare offroad , dvs. Begynder med en løs forbindelse og ender ret hurtigt med at stikkene går fra hinanden .
    Jeg Er selv gået over til xt60ere , og har stadigvæk min første løse forbindelse til gode , og det efter ca.15 timers kørsel.


  • #19   9. okt 2016 Det er da totalt ligegyldigt hvilke stik der sidder på batterierne, det tager altså ikke mange minutter at lodde et EC5 stik på istedet smiley

    Lær at lodde, det er trods alt en hobby det her med rc smiley


  • #20   9. okt 2016 EC5 er sådan set ikke så forskellige fra Deans... Der findes også et hav a lortekopier af EC5. Jeg tror ikke, jeg har set et godt ét endnu, men jeg har heller ikke aktivt ledt efter det.

    Det, der taler til XT60s fordel, er at Hobbyking har en del batterier, der er født med dem. Jeg vil til hver en tid anbefale XT60 frem for EC5.

    Men ja, lær at lodde. Du kan få et glimrende 30W loddesæt med tin og det hele for 50-60 kroner i Biltema. Sammen med en hjælpende hånd, så er du godt kørende for omkring en hund.

    Jeg har sådan ét, jeg brugte som mit primære loddejern i 5-6 år, og ofte glemte at tage ud af stik efter brug. Det virker stadig perfekt, og jeg har ikke engang måtte skifte en spids.

    Jeg tror den billigste loddekolbe koster ca. 11 kroner med fragt fra Kina på ebay smiley


  • #21   10. okt 2016 Har prøvet alt fra tamiya, traxxas, deans og ec5. Tamiya og deans er smeltet grundet høj strøm og fugt. Traxxas stikkene skiftede vi grundet nogle dårlige Kina kopier vi havde. EC5 stikkene vi bruger nu på slash og x-maxx kører upåklageligt både i tørt og vådt vejr.
    Vi købte dem hos hobbykarl, og de var ikke kopi varer der. 15kr/stk så vidt jeg husker.


  • #22   10. okt 2016 Har XT90 på de fleste af vores biler, nok mest af alt fordi de er lette at lodde på/af for en amatør som mig smiley

Kommentér på:
Batteri stik

Annonce