{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Ny brygt rex-x {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået en brugt rex-x som er så misvedligeholdt at jeg ikke kan finde ud af om jeg skal lave den, eller gå af med den. Den var komplet, og oven i købet med en 4ch robbe skymaster sender og en 5ch modtager.
Men, da jeg kiggede på den fandt jeg ud af:
1: Rust og salt diverse steder. (motor, skruer osv..)
2: Trækstarter sad fast.
3: Spjældet på karburateren sad fast.
4: Gløderøret var gået.
5: Dæk var ikke limet. og godt slidt.
6: Begge servo'er er stået af. Den ene helt kvadret.

Nu har jeg så fået den skilt ad, og fået trækstarter og spjæld til at virke. Men der er meget endnu. Jeg ved ikke helt om elektronikken virker. Men jeg er næsten sikker på at sender og modtager stadig virker.
Jeg har desværre ikke fået taget nogle billeder da jeg kun har min tlf til det for tiden. Men det kan være jeg lige tager nogen med den og prøver at få den in på galleriet.

Men hvis nogen mangler et sommer projekt og har en mini madness eller mini-t så er jeg frisk på at bytte.

Så var det vist den roman....

Glenn.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny brygt rex-x
Kommentér på:
Ny brygt rex-x

Annonce